Re: [feedback] mijn website
zo, nog even flink gewerkt aan de site. Wie wil er nog een kritische blik op werpen? Heb zelf het idee dat hij nu wel in orde is. Mocht je nog ergens tegen aan lopen dan hoor ik het graag.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » [feedback] mijn website
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zo, nog even flink gewerkt aan de site. Wie wil er nog een kritische blik op werpen? Heb zelf het idee dat hij nu wel in orde is. Mocht je nog ergens tegen aan lopen dan hoor ik het graag.
Ja, leuk!
Nog twee dingetjes, bij "Welkom" is er geen kop gebruikt en klopt de fontsize van de tekst niet (vergeleken bij de rest van de site).
Ook bij "Even voorstellen" klopt de fontsize van de tekst niet.
(ik kijk nu in IE7)
Ja, leuk!
Nog twee dingetjes, bij "Welkom" is er geen kop gebruikt en klopt de fontsize van de tekst niet (vergeleken bij de rest van de site).
Ook bij "Even voorstellen" klopt de fontsize van de tekst niet.(ik kijk nu in IE7)
Ik had de titel bij "Welkom" expres weggehaald, vond dat zo dubbel op. Toch maar weer terug zetten dan?
Nu is de vraag welke fontsize het duidelijkste is...die van welkom en even voorstellen of de andere.
Ik had de titel bij "Welkom" expres weggehaald, vond dat zo dubbel op. Toch maar weer terug zetten dan?
Ik zou dan wel de titel "Welkom" terugzetten, maar het "Welkom op mijn website" weghalen. Het is wel duidelijk waar de bezoeker is, toch?
Nu is de vraag welke fontsize het duidelijkste is...die van welkom en even voorstellen of de andere.
Groter is niet altijd duidelijker... De letters komen nu wat schreeuwerig op mij over. Ze zijn ook groter dan je navigatie. Ik zou het gewoon hetzelfde doen als de andere pagina's. Dat brengt nog meer rust in je website.
Ik vind het wel stoer hoor, je eigen website! Ik zou het natuurlijk ook gewoon moeten doen en kan het ook wel, maar ik neem er simpelweg de tijd niet voor. Vind het taarten maken veel leuker!
Ik zou ook de layout op iedere pagina hetzelfde houden, dus dezelfde lettertypes etc.
Verder zie ik rechts naast het rode blokje van de knoppen twee vlekjes. Die zijn een andere kleur dan de rest van de pagina, dus waarschijnlijk net gemist met het inkleuren.
Leuk dat je mijn tekst hebt gebruikt, ik voel me zeer vereerd
sil schreef:Ik had de titel bij "Welkom" expres weggehaald, vond dat zo dubbel op. Toch maar weer terug zetten dan?
Ik zou dan wel de titel "Welkom" terugzetten, maar het "Welkom op mijn website" weghalen. Het is wel duidelijk waar de bezoeker is, toch?
sil schreef:Nu is de vraag welke fontsize het duidelijkste is...die van welkom en even voorstellen of de andere.
Groter is niet altijd duidelijker... De letters komen nu wat schreeuwerig op mij over. Ze zijn ook groter dan je navigatie. Ik zou het gewoon hetzelfde doen als de andere pagina's. Dat brengt nog meer rust in je website.
Ik vind het wel stoer hoor, je eigen website! Ik zou het natuurlijk ook gewoon moeten doen en kan het ook wel, maar ik neem er simpelweg de tijd niet voor. Vind het taarten maken veel leuker!
aangepast. Het is dat mijn man er hobby in heeft hoor. Ik heb absoluut geen geduld met computers. Geef mij ook maar een taart
Ik zou ook de layout op iedere pagina hetzelfde houden, dus dezelfde lettertypes etc.
Verder zie ik rechts naast het rode blokje van de knoppen twee vlekjes. Die zijn een andere kleur dan de rest van de pagina, dus waarschijnlijk net gemist met het inkleuren.
Leuk dat je mijn tekst hebt gebruikt, ik voel me zeer vereerd
Die vlekjes moet ik nog even uitzoeken, want ik heb de template gemaakt in artisteer en die kleurt automatisch in. Maar dat moet ik op een andere pc doen want dat kan mijn mini-laptopje niet aan.
Wat betreft je tekst: het klonk goed. En ik heb natuurlijk niets aan een verzoek om op- en aanmerkingen als ik er dan niets mee doe hé.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » [feedback] mijn website