1

Onderwerp: hallo ik ben jink !!

hallo
ik kom al een tijdje hier op jullie side voor know hows en recepten maar ik had nog nooit  me lid gemaakt van jullie forum...

ik ben doordat ik veel borduurontwerpen maak voor mensen in amerika besmet met hun prachtige creaties op taart gebied.
eerst begonnen met simpele  taarten met letters er op maar de laatse verjaardagen  veel meer een 3 laags stapel taart ...
en daar ging het de laatste keer fout ...tja een verkeerde vulling .. hij bleef wel mooi hoor maar strak no way!!

onder tussen heb ik van jullie al heel wat uit geprobeerd van jullie recepten
vanilla cupcakes ,red velvet cupcakes ,chocolade cup cakes , chocolade mud cake ..en een hele boel know hows ...

ik vind het een heerlijke ontspanning maar wat ik nu krijg is dat mensen gaan vragen of ik het hun wil leren en maken en voor al dat laatste heb ik wel eens hulp nodig met bepaalde dingen ...want dan mag ik natuurlijk het niet verpesten ...dat is ook zo lullig voor de kids ..sorry geen verjaardagstaart  op je verjaardag .. :o

verder heet ik ferdi(34)  moeder van 2 jongens kick(6) EN STEIN(4) ben getrouwd met lars  en heb een lieve sint bernard ,2 peozen en een vlaamse reus ..
ik heb nog verder als hobby koken in alle dingen hartig en zoet .
en ik ontwerp op de computer borduurplaatjes voor computer gestuurde borduurmachines ...en ik maak dus ook veel dingen met die machine en met de naaimachine .
ik ben ook gezegend met  een baan als naschoolse pedagogische medewerker war ik me heerlijk creatief kan uit leven met de kids ....
met de kerst vakantie  gaan je ook heerlijk gingerbreadman cookies maken !! haha leuk ook ik neem mijn  icing zakken wel mee!!

verder loop ik heel graag met mijn hond lange stukken hier in haarlem en omstreken  met of zonder kids  ook hier heb ik een hondengroepje die volledig verslaafd is aan koken en vooral  taarten bakken  ...grappig he !!

verder rest is ook nog een grote hobby/vrijwilligers werk  dati k in het creatieve team zit van de ouderraad  en wij zorgen voor alles van met festiviteiten   op de school van de jongens ....we versieren dan alles en verzorgen de leukst dagen van school .

kortom hobby 's genoeg en ik geniet van alles !!
en ik hoop hier ook nog veel leuke dingen tegen te komen en tips te vinden

alles kan koffiekan ,thee kan ,melkkan !!

Re: hallo ik ben jink !!

welkom , :thumb:

3

Re: hallo ik ben jink !!

Welkom! Leuk dat jij er ook bij bent.

Met zoete groet! Akire