1

Onderwerp: tabel voor de mix

welke tabel houden jullie aan voor de hoeveelheid mix .?

ik gebruikte eerst die hier van het forum , altijd goed gegaan .
maar nu had ik nieuwe mi besteld van funcakes en nu krijg ik inplaats van  7 cm hoge kapsels maar een van 3 cm...
en ik heb alles gedaan zoals ik het altijd gedaan heb ...

de vraag is dus welke tabel vinden jullie fijn werken/gebruiken jullie?

2

Re: tabel voor de mix

ik gebruik geen mix, dus geen idee welke tabel je moet gebruiken maar deze vraag hoort natuurlijk niet in de babbel. Zal het even melden!

3

oo sorry niet bij nagedacht ... excuus er voor
O-)

4

Heb je de hoeveelheden van de verpakking aangehouden of die hier op de site staan?

De schema's zijn gebaseerd op FunCakes Biscuitmix (Let op: ze komen ze niet volledig overeen met de verhouding op de verpakking zelf; dit heeft o.a. te maken met afrondingsverschillen en persoonlijke ervaring. Het blijft dus een handreiking!)Er volgen in de toekomst schema's voor als je geen mix gebruikt.

5

die hier op de site staan ..
heb die altijd gebruikt en nooit problemen mee gehad en ook altijd de mi van de webshop gehad. vandaar mijn lichte verbijstering..

6

misschien waren je eieren toch te koud?

7

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

nee de eieren heb ik ruim 5 min in heet water gehad , en ze staan bij mijn nooit in de koelkast ..

9

Ik verwarm mijn eieren nooit voor, ze staan ook niet in de koelkast. Wanneer je naar DLT-shop gaat staat links onderin een kadertje waar ook tabellen in staan, moet je wel even verder klikken  :) . Ik vind het wel raar dat je nu ineens lagere kapsels krijgt terwijl je niks anders doet dan anders..

10

tja raar vind ik het ook daarom vroeg ik me al af of het recept van de mix veranderd is .
en de tabel van de webshop is de zelfde als hier op 1 gram na .
en daar mins ik de bakmaten  16  18  22  enz enz..
dus ik zoek verder

11

Is de structuur verder wel goed of is het biscuit heel stevig?

Misschien vergist in de hoeveelheid voor de pan? Misschien iets mis met de mix?

12

Ik heb gelezen dat er een foute lading mix is geleverd 1 die niet omhoog kwam dus ik zou contact opnemen met de winkel mogelijk zijn er al meerdere klachten geweest.

13

waar heb je dat gelezen als ik vragen mag en was dat de mix van funcakes?

en ik het het hier bij de shop gekocht ..