1

Onderwerp: spoed witte chocolade rood maken

ben bezig met cakepops en wil er rode chocolade van maken en evt groene
nou wil ik weten of ik er rode kleurenpasta van americolor erdoorheen kan doen enof de smaak dan ook lkker blijft
of heeft iemand nog een idee

gr wendy

kijk niet naar het verleden maar naar wat de toekomst je brengt
www.my-cake.webs.com

2

Re: spoed witte chocolade rood maken

Denk dat dat wel gaat. Probeer het gewoon met een heel klein beetje.

Suc6.

Met zoete groet! Akire

3

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik heb hier op het forum gelezen dat dat niet gaat. Je heb speciale chocolade-kleurstoffen op basis van olie die je ervoor kan gebruiken.

Grtjs,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

4

whawhawha

gaat dus niet het werd vrij snel weer hard
maar ik had een chocolademal en daar heb ik nu de kneedbare chocolade in gedaan
was even rennen en vliegen in de keuken maar als het goed is heb ik nu roze chocoladehartjes die smaken naar witte chcolade

gr wendy

www.my-cake.webs.com

5

wenko schreef:

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik heb hier op het forum gelezen dat dat niet gaat. Je heb speciale chocolade-kleurstoffen op basis van olie die je ervoor kan gebruiken.

Klopt helemaal  :Y  je kunt de speciale kleurstoffen voor chocolade gebruiken, maar om niet teveel soorten kleurstof aan te hoeven schaffen kun je aan bijv. de americolor ook flo coat toevoegen wat de kleurstof geschikt maakt voor het kleuren van chocolade.

Voor nu heb je het al anders opgelost  :lol:  maar dan weet je het voor de volgende keer, succes  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

nou haha nee het is nog niet opgelost haha ik wou cakepops kleuren met rode chocolade
he moet klar zijn voor morge voor mn koters op school
dus denk dat het masepein word

gr wen

www.my-cake.webs.com

7

heb geen idee wat cakepops zijn  :lol: , wel weet ik dat er verschillende kleuren candy melts zijn (chocolade met een kleurtje) http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … efbf30508a
Misschien tip voor een andere keer  :)

if you can dream it, you can live it (WD)