Onderwerp: Bonbonbloc mouse
Ik heb de bobnbonbloc vulling in de koelkast staan en wil hem vanavond af gaan maken. Ik wil hem als toef om een cupcake. Hoe moet ik mn cupcakes dan bewaren? Koelkast? Worden ze dan niet droog?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bonbonbloc mouse
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb de bobnbonbloc vulling in de koelkast staan en wil hem vanavond af gaan maken. Ik wil hem als toef om een cupcake. Hoe moet ik mn cupcakes dan bewaren? Koelkast? Worden ze dan niet droog?
Koelkast, t kan niet anders, er zit slagroom in de bbb.
En je gaat ze toch geen dagenlang bewaren? Zal wel meevallen met droog...
Nee, tis voor morgen op mn werk...
Ik wil trouwens chcco cc maken, ik had er vorige keer cacao en beetje ei bij gedaan,maar ze waren nogal klef Kan ik soms beter chcola smelten en dat door de ccmix doen? Tis funcakes trowuens
Dan zou ik een brownies recept pakken, heerlijk smaak! En anders stukjes choco erdoor, niet van tevoren smelten.
brownies zijn kleffer dan gewone cc´s. ALs je het juist minder klef wilt hebben dan gewone cc´s kan je misschien beter biscuit met cacao gebruiken. Hoewel de meeste mensen juist niet van te droog houden....
Uiteindelijk toch cacao gedaan,en ze waren heerlijk! Kan je een brownie recept ook als cupcake bakken dan?
Ja hoor, gewoon in je papiertjes scheppen ipv in je brownievorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bonbonbloc mouse