Re: De bruidstaart voor de film Loft
zo ontzettend mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De bruidstaart voor de film Loft
zo ontzettend mooi
Wat een gaaf project!!!
Wauw wat super gaaf en wat een project zeg! phoe!
knap werk beide!
wauw ziet er fantastisch uit. Respect. 
Het is werkelijk fantastisch!
Wat een leuke foto's en wat een prachtige taart! Geweldig project moet dat geweest zijn, super!
Gaaf Ria, wat een klus!!!! Echt superleuk geworden!
Heb al heel trots aan paar mensen verteld dat ik de dame ken die de bruidstaart in de film Loft heeft gemaakt....
Geweldig...!
Hey wat een super project!!! Heb zondag 'the making of Loft' opgenomen maar helaas kwam hij daar niet voorbij... Heel erg leuk om hem zo te zien!!!!
Wauw, wat leuk voor je en wat een enorme taart!
Wauw!!!!!!!
Super om te zien!
Ik ben hier pas lid dus sorry als ik misschien iets vraag wat voor iedereen al duidelijk is....
Maar hoe kom je aan zo'n opdracht eigenlijk?
Wauw, wat een gave opdracht en wat supermooi uitgevoerd en wat leuk die foto met Jeroen, mmmmmm zou ik ook wel willen hoor, hij is zooooo leuk!
Heel knap, qua tijd maar ook qua uitvoering en ontwerp. Top!
ontzettend gaaf, maar het zal ook wel ontzettende stress met zich meegebracht hebben, dat kan toch niet anders?
Ik vind het bizar knap!!!!!!!!!
Oh wat geweldig dat je zo'n project hebt mogen doen. Wat zul je trots zijn! De taart is echt super! Wat een werk moet het zijn geweest in die korte tijd! Applaus!
Wat mooi om te zien en wat een leuk verhaal erbij, bijzonder hoor!
Jeetje.... wat een prachtige taart! En wat een eer!
Prachtig!! Moest zeker een grote uitdaging zijn geweest? 
Wat geweldig gaaf om aan zo'n project mee te kunnen werken!
Hij is prachtig geworden!
ow wat zullen jullie trots zijn zeg! en dat is terecht, hij is supermooi! en ook ik vind hem zo mooier dan met het plexiglas er tussen. lijkt mij trouweens heel moeilijk zo met een 50 cm taart
super!
Wat een gave opdracht! En de taart is prachtig geworden!!!
GAAF en diep respect hoort!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De bruidstaart voor de film Loft