1

Onderwerp: hoe vinden jullie mijn site?

Ik zou het fijn vinden als jullie een blik kunnen werpen en evt op of aanmerkingen willen geven.
Bedenk wel ik ben geen prof doe dit puur als hobby maar dat heb ik ook op de site vermeld.
http://www.marjonz-taarten.jouweb.nl/

Groetjes Marjon

2

Re: hoe vinden jullie mijn site?

als ik ergens op klik kom ik steeds op de google site uit.

3 Laatst bewerkt door Mirie (12-12-2010 18:35)

peet78 schreef:

als ik ergens op klik kom ik steeds op de google site uit.

Dat is de reclame balk, aan de rechterkant staan de kopjes.

Een paar spelfoutjes:
Het is: mijn gezin vindt ( met dt).
mits het in mijn mogelijk ligt. Deze zin klopt niet.
Sommige zinnen lopen niet erg makkelijk en zijn wat lang.
De foto's zien er erg mooi uit! Layout vind ik leuk.

4

Marjonz schreef:

Ik zou het fijn vinden als jullie een blik kunnen werpen en evt op of aanmerkingen willen geven.
Bedenk wel ik ben geen prof doe dit puur als hobby maar dat heb ik ook op de site vermeld.
http://www.marjonz-taarten.jouweb.nl/

je maakt wel heel veel reclame op de site, ook al staan er geen prijzen bij. let wel op met de belastingdienst.

Verder ziet het er leuk en overzichtelijk uit. :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

ik vind hem hartstikke leuk !!!

Groetjes, Conny

6

dank jullie voor zo ver
Wat betreft reclame maken op mijn site ik heb begrepen zolang je aan kan tonen dat je maar bv 2 taarten per week maakt (dit is ook een beetje mijn bedoeling) je geen zorgen hoeft te maken.
maar misschien heb ik het mis

Groetjes Marjon

7

ik vind het ook een leuke site, maar vind ook dat het voor een hobbybakster veel reclame bevat. Uiteindelijk biedt je ook workshops aan, dat doe je vast niet gratis..dus daar verdien je ook nog mee (naast je taarten).

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

Als je reclame maakt ben je een bedrijf en moet je je inschrijven bij de kvk. Een site is al reclame, kaartjes is reclame. Zelfs als je erbij zet dat het alleen voor de hobby is. De kvk en de belastingdienst zijn er de laatste tijd heel alert op en streng in.
Dit is vooral een tip, het zou vervelend zijn als je in de problemen komt!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9 Laatst bewerkt door Marjonz (12-12-2010 19:51)

Ik krijg het nu wel wat benauwd, ik ga maar wat dingen verwijderen
wil geen problemen :nooo

bedankt voor de tips

Groetjes Marjon

10

Ik begon ook meteen met klikken op de "google"-bar! Die zie je eerder dan je eigen menu.... Kun je hier niet iets aan doen?

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

11

Die Google bar is echt verkeerd geplaatst, had je eigen balk niet eens gezien! Eigen balk links plaatsen zou helpen, maar Google bar weghalen zou nog beter zijn. Foto's zijn mooi! Alleen zie ik verder helemaal geen tekst staan, heb je dat allemaal weggehaald?

12

Die google bar kan ik niet veranderen dit is een gratis site met wat reclame.
Ik heb de bar wel wat veranderd zodat het ws duidelijker is en tekst vermeld dat de foto's te zien zijn via menu rechts (hier kan ik ook niets aan veranderen.
Verder heb ik inderdaad alle tekst verwijderd, ben nog al geschrokken wil geen belastingaanslag :nooo

Groetjes Marjon

13

Marjonz schreef:

Die google bar kan ik niet veranderen dit is een gratis site met wat reclame.
Ik heb de bar wel wat veranderd zodat het ws duidelijker is en tekst vermeld dat de foto's te zien zijn via menu rechts (hier kan ik ook niets aan veranderen.
Verder heb ik inderdaad alle tekst verwijderd, ben nog al geschrokken wil geen belastingaanslag :nooo

volgens mij hoef je niet al je tekst te verwijderen hoor. Alleen die stukjes waarin je aangeeft dat mensen 2 weken van te voren een bestelling door dienen te geven en uit welke vullingen ze kunnen kiezen . Dus daar waar je direct de link legt naar een bestelling. Zelf heb ik ervoor gekozen om gewoon een lijst te maken met vullingen "die ik gebruik". Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

14

ik vind het moeilijk wat nu wel en niet kan, ik snap wat je bedoeld sil alleen nu schrijven mensen waaronder bekenden van mij  een reactie op de site met succes met je bestellingen :s
daar valt dan ook het een en ander evt uit af te lijden.
Manlief gaat eens voor me uitzoeken wat nu wel en niet kan qua belasting.
het is zo jammer dat als je af en toe en dan ook echt af en toe voor iemand een taart maakt je daar belasting over moet betalen

Groetjes Marjon

15

Marjonz schreef:

ik vind het moeilijk wat nu wel en niet kan, ik snap wat je bedoeld sil alleen nu schrijven mensen waaronder bekenden van mij  een reactie op de site met succes met je bestellingen :s
daar valt dan ook het een en ander evt uit af te lijden.
Manlief gaat eens voor me uitzoeken wat nu wel en niet kan qua belasting.
het is zo jammer dat als je af en toe en dan ook echt af en toe voor iemand een taart maakt je daar belasting over moet betalen

ja dat vind ik ook. Ik maak nu met name alleen taarten omdat ik dingen uit wil proberen en heel af en toe komt er een echte bestelling. Ik wil ook eerst de pme afronden voor ik meer bestellingen kan/wil doen en dan dus ook een k.v.k.- nummer aanvragen. En de belastingsdienst is nu eenmaal altijd en overal ( zelfs mijn zoon van 8 krijgt een belastingaanslag omdat hij pgb heeft :lol: )