1

Onderwerp: wie weer de how to van de kerstvrouw

zoek how to zelfde als de prinsses maar dan de kerst vrouw???

2

Re: wie weer de how to van de kerstvrouw

Daar is geen hoe to van maar een workshop die je bij Wendy kan volgen.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3

maris18+ schreef:

Daar is geen hoe to van maar een workshop die je bij Wendy kan volgen.

wendy???

4

ja, wendy schlagwein, dat is DE wendy in de taartenwereld :lol:  moet je haar maar eens googlen!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5 Laatst bewerkt door Akire (14-12-2010 21:34)

Ik wil Wendy geen brood uit de mond stoten, maar er is een soort how-to.
De uitvoering is wel ietwat anders, het lijfje is een barbie en de rok is veelal gedecoreerd met spuittechnieken.

Wie wil weten waar het staat kan me mailen.

Groetjes.

Met zoete groet! Akire

6

kijk eens op: 4theloveofcake.nl

De site van Wendy. En de kerst vrouw workshop was geweldig!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

7

@Miriam: You've got mail  ;)

Met zoete groet! Akire

8

P creations: you've got new mail  ;)

Met zoete groet! Akire

9

ik heb je ook gemaild!  :)

10

sylvester schreef:

mij??sorry maar ik heb niks van je ontvangen.

11

pcreations schreef:
sylvester schreef:

Ik vermoed dat ze Akire bedoeld  ;)

Groetjes van Natascha!

12

Vicarth schreef:
pcreations schreef:
sylvester schreef:

Ik vermoed dat ze Akire bedoeld  ;)

ok ik lees terug en idd het is voor akira kan gebeuren toch!

13

waarom gaan we tegen elkaar zeggen dat we elkaar gemaild hebben? Ik snap dat nooit zo goed.
maar goed, een link kun je hier plaatsen akire :Y als het maar geen hyperlink is, dus zonder www ervoor

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

@Tirza:
1) Ik geef aan dat ik gemaild heb zodat men weet dat er ook echt een reactie is geweest. Overigens doe ik dat niet bij alle verstuurde mail, maar alleen 1 of 2 keer zodat de boodschap overkomt.
2) Ik weet dat ik hier een link mag plaatsen. Thanks. Maar dat wil ik niet omdat ik Wendy niet voor de voeten wil lopen zoals ik ook eerder heb aangegeven. Het doorgeven van de link doe ik wel als iemand de moeite neemt om een mailtje te sturen. Vaak zijn dat serieuze taartdecoratie-liefhebbers die graag een bepaald stuk willen maken maar niet in de gelegenheid zijn om een workshop te bezoeken (tijd of geldgebrek of iets anders...). De "browsers" - diegene die diagonaal een how-to lezen en dan denken "ach, is dat alles?!" - sla ik op deze manier over. Blijft het brood bij de workshop-juffen en de serieuzen zijn toch geholpen.

Met zoete groet! Akire

15

Akire schreef:

@Tirza:
1) Ik geef aan dat ik gemaild heb zodat men weet dat er ook echt een reactie is geweest. Overigens doe ik dat niet bij alle verstuurde mail, maar alleen 1 of 2 keer zodat de boodschap overkomt.
2) Ik weet dat ik hier een link mag plaatsen. Thanks. Maar dat wil ik niet omdat ik Wendy niet voor de voeten wil lopen zoals ik ook eerder heb aangegeven. Het doorgeven van de link doe ik wel als iemand de moeite neemt om een mailtje te sturen. Vaak zijn dat serieuze taartdecoratie-liefhebbers die graag een bepaald stuk willen maken maar niet in de gelegenheid zijn om een workshop te bezoeken (tijd of geldgebrek of iets anders...). De "browsers" - diegene die diagonaal een how-to lezen en dan denken "ach, is dat alles?!" - sla ik op deze manier over. Blijft het brood bij de workshop-juffen en de serieuzen zijn toch geholpen.

wat aardig van je!!! idd mijn portomonee trekt het niet om allerlei workshops te doen en op deze manier kan ik ook zo iets moois maken.
nogmaals lief dat je aan deze doelgroep denkt.

16

Ow  :o  Graag gedaan hoor.

Als je de how-to hebt en je wilt het meer laten lijken op de kerstvrouw die hier regelmatig op het forum wordt getoond dan gebruik je bijvoorbeeld de mal van de 5-hoofden van Karin Davis (1 na grootste hoofd) en het lijf van een barbie en je bent al een heel eind.

Suc6 ermee...

Met zoete groet! Akire

17

Tot nu toe 41 taart-decoreer-liefhebbers blij gemaakt met de link naar de how to... maar nog geen foto's in de parades ontdekt.

Lukt het met de beschrijving? Of zijn we gewoon te druk voor kerst om de kerstvrouw te maken?

Met zoete groet! Akire

18

mag ik ook de link????

19

Tuurlijk - stuur me een mail en je krijgt 'em direct.

Doei.

Met zoete groet! Akire

20

akire
ik moet nog fondant halen rood is op :o dan volgende week start ik met de taart maken dus in loop van volgende week staat de mijne in de parade

21

Akire zou je mij aub de link van de kerstvrouw willen door sturen?Dank je wel

22

Akire zou je mij aub de link van de kerstvrouw willen door sturen?Dank je wel
voor de genomen moeite

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

23

Akire schreef:

@Tirza:

En toch snap ik niet waarom je niet gewoon neerzet waar de how-to op het net te vinden is.............. Over de wavy is toen ook een heleboel te doen geweest, uiteindelijk heeft yakefrank zelf een how-to gemaakt, hier neergezet, en niks aan de hand toch? Een how-to op internet is toch echt iets heel anders anders een workshop door Wendy bijvoorbeeld...........

Iedereen die zoekt op mrs. claus komt er wel, en zelfs op de site van Wilton staat ze uitgelegd........

24

Tja. Soms is het wel heel, heel lastig om het goed te doen!! Zet je de link neer dan krijg je de Wendy fans over je heen... Doe je het niet dan ben je 'gewichtig' aan het doen. Weet je, zo is de lol om iemand te helpen toch wel aardig aan het verdwijnen.

Iedereen die mij een mailtje stuurt voor de link heeft (heel snel!) antwoord gekregen. Als er nog aanvullende vragen per mail gestuurd worden dan beantwoord ik die ook zo snel ik kan.

Maar met opmerkingen als "een ieder die zoekt..." bla-bla. Daar kan ik dus echt niks mee. Open dan zelf een topic en plaats de link daar. Dan 'deal' jij toch lekker met alle kritiek...

@Taart4you en @Bianc22: stuur een mailtje en je krijgt de link of doe zoals hierboven gezegd wordt... Google.

Met zoete groet! Akire

25 Laatst bewerkt door yakefrank (18-12-2010 20:21)

Voor de link zie mijn bericht in

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126271198

En nee, ik ben niet bang voor kritiek, is ook niet gebeurd toen ik mijn how to Wavy plaatste.

Laten we nou niet zo geheimzinnig doen, we kunnen elkaar beter helpen.

Jacqueline