1

Onderwerp: [feedback] bruid

Voor een heel intiem vrijgezellenfeest heb ik een klein taartje van 15 cm gemaakt. Het ging om drie meiden. Alle drie de namen beginnen met een N en dat moest op een hart komen. Ik heb drie hartjes gemaakt en voor het eerst een bruid geboetseerd. Ik vind de bruid iets aan de dikke kant. Tot dat de hoofd en de armen er op kwamen was ze nog mooi slank maar dat veranderde met de komst ervan. Lijfje was wel echt heel goed uitgedroogd (een week). Daar kan het dus niet aan liggen. Wie heeft de ultieme tip voor mij :) Ander feedback en tips zijn ook erg welkom.
Ik heb bij het boetseren trouwens erg veel aan de assepoester workshop bij Wendy gehad. Hoop dat ik ook nog een keer een workshop bruidspaar kan volgen :)

Hier zijn de foto's..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRUG4MPT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7VGYWCPE.jpg

Helaas was het al donker toen ik de foto's ging maken.

Groetjes Gülendem

2 Laatst bewerkt door Sandra90 (13-12-2010 15:59)

Re: [feedback] bruid

maakt echt niet uit. het ziet er geweldig uit!
misschien kun je er een stokje indoen o.i.d net als bij de stapeltaarten

3

helemaal :thumb:

Liefs, Zanoni

4

Al 152 x bekeken en 2 reacties,zal ik de 3de zijn die reageert;)

Vind hem heel lief en helaas heb ik geen tips wb je bruidje,hoogstens idd een stokje erin voor het hoofd om het gewicht iets op te vangen?
Maar normaal gezien als hij echt droog is,dan zou het niet moeten uitmaken denk ik

If life gives you lemons, make lemonade!

5

Vind zowel je taart als het bruidje erg lief! :thumb:

6

echt een schatje! Het jurkje is heel mooi!!

7

Vind het een heel schattig bruidje!!!
Hoe heb je die haren zo mooi gekregen?

Geen tips maar vind 'm wel erg mooi

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

9

Er zit een sate stokje doorheen maar heb het hoofdje iets schuin erop gezet merkte ik later  :o  Dat heb ik maar zo gelaten omdat ik niet wist hoe ik een gaatje kan wegwerken :)

Bedankt voor de tips en complimenten:)

Groetjes Gülendem

10

volgens mij ligt het niet aan het lijfje, maar aan de schouders van de bruid. als je ietsjes in de schoudertjes knijpt waardoor ze wat hoekiger worden, lijkt ze al wat slanker :Y

verder vind ik je zowel je taart als je bruid mooi :Y die haartjes zijn schattig :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

mooi!

12 Laatst bewerkt door heleena (14-12-2010 09:19)

Gülendem schreef:

Er zit een sate stokje doorheen maar heb het hoofdje iets schuin erop gezet merkte ik later  :o  Dat heb ik maar zo gelaten omdat ik niet wist hoe ik een gaatje kan wegwerken :)

..dat schuine is juist leuk.
Ze kijkt daardoor verwachtingsvol.

13

tipsytaartje schreef:

volgens mij ligt het niet aan het lijfje, maar aan de schouders van de bruid. als je ietsjes in de schoudertjes knijpt waardoor ze wat hoekiger worden, lijkt ze al wat slanker :Y

verder vind ik je zowel je taart als je bruid mooi :Y die haartjes zijn schattig :)

Nu je het zo zegt inderdaad. De schouders zijn wel heel erg rond. Bedankt voor de tip.

Groetjes Gülendem

Ja vind hem helemaal schattig! En idd dat schuine hoofdje maakt der denkt ik juist leuk :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

15

ook ik heb geen tips, maar vindt hem ook erg mooi geworden!!!

N-Joy Cakes

16

ik vind het een leuk taartje :Y
ook je bruidje vind ik mooi hoor.

Groetjes Gerien

17

Mooi taartje, mooi bruidje  :thumb:

Etlie (aka Marian)