1

Onderwerp: eenhaps kaars

ik weet niet of ik goed zit of hem toch moet "showen" bij de taarten.

een eenhaps kaars cakeje/taartje :think:
na al die leuke kaars taartjes gezien te hebben en ik zat met een verpest kapsel (helemaal afgebrokkeld aan de zijkanten) dacht ik een keertje een soort petit fourtje te proberen.

kapsel in heel veel verschillende lagen gesneden met een broodmes(kon ik dat ook een keertje oefenen) en deze met heel veel dunne laagjes vulling op elkaar gestapeld.

omdat het erg smal maar wel erg hoog werd vond ik het erg lastig af te smeren. maar het was te klein om het uberhaupt te stutten/goed vast te zetten

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KAOW348G-D.jpg

N-Joy Cakes

2

Re: eenhaps kaars

Ik vind hem erg leuk.
Mooie kleuren.
Je zijkant is inderdaad niet helemaal glad.
Je hebt hem ook mooi op de foto gezet. :thumb:

Groetjes Gerien

3

Ik vind het een erg mooie kaars.  :Y

Zelf vind ik het ook lastig om kleine taartjes strak te bekleden. Ik heb ooit een koffiekopje geprobeerd nou je wil niet weten hoe die eruit zag.  :D

4

Sofia schreef:

Zelf vind ik het ook lastig om kleine taartjes strak te bekleden. Ik heb ooit een koffiekopje geprobeerd nou je wil niet weten hoe die eruit zag.  :D

kan nooit zo erg zijn als mijn kaars hahahaha  :lol:  :lol:  :lol:

N-Joy Cakes

Heel leuk! Een kaars hoort niet glad ;)

6

NiQ schreef:
Sofia schreef:

kan nooit zo erg zijn als mijn kaars hahahaha  :lol:  :lol:  :lol:

Nou, jouw kaars is tenminste duidelijk herkenbaar als "kaars".  :Y  Mijn koffiekopje was verre van herkenbaar.   :lol:  ;)