Onderwerp: mijn vrolijke taart!
dit is mijn 2de taart deze heb ik op de workshop vandaag gemaakt de taart is met marsepein bekleedt en gevuld met ganache en zelfgemaakte aardbeienjam.
Uploaded with ImageShack.us
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn vrolijke taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit is mijn 2de taart deze heb ik op de workshop vandaag gemaakt de taart is met marsepein bekleedt en gevuld met ganache en zelfgemaakte aardbeienjam.
Uploaded with ImageShack.us
wat een leuke vrolijke taart zeg
inderdaad een leuke taart, bloemig en winters door de vlokken èn hij klinkt lekkerrr (en dat is bij ws wel eens anders
)
Mooi hoor!
inderdaad een hele leuk vrolijke taart 
een zeer vrolijke taart met een lekere vulling 
Hi Douniazad,
Het was erg gezellig op de workshop. En voor je 2de taart is hij echt mooi.
Groetjes,
Susanne
Wat leuk dat je hem gelijk post.... Het is een middagje zwoegen maar het resultaat mag er dan ook zijn. Hij is erg leuk geworden!
Ik hoop dat je zelf gefabriceerde taartje incl de jam (je weet nu hoe het moet) lekker zal smaken en dat het een aanzetje is geweest om nog vele lekkere en mooie taartjes te gaan maken.
bedankt dames voor de lieve reacties!
Hi Douniazad,
Het was erg gezellig op de workshop. En voor je 2de taart is hij echt mooi.
Groetjes,
Susanne
hoi susanne!
Het was zeker erg leuk en gezellig op de workshop. bedankt voor de compliment en hoe was je taart zeker mooi en lekker!
groetjes,
Aouatif
Wat leuk dat je hem gelijk post.... Het is een middagje zwoegen maar het resultaat mag er dan ook zijn. Hij is erg leuk geworden!
Ik hoop dat je zelf gefabriceerde taartje incl de jam (je weet nu hoe het moet) lekker zal smaken en dat het een aanzetje is geweest om nog vele lekkere en mooie taartjes te gaan maken.
hoi anotschka,
bedankt voor je lieve reactie. Ik vond het echt leuk en gezellig bij uw workshop en de taart smaakte heerlijk!mijn kinderen en mijn man hebben er lekker van gesmuld.
Hi Aouatif
Je kan het eindresultaat hier:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=126833
zien. Ik heb hem zelf niet geproefd, ik heb hem aan mijn zus gegeven, zodat zij hem aan de zusters in het ziekenhuis kon geven toen zij zondag met baby naar huis ging.
groetjes,
Susanne
Geweldig en strak voor een tweede taart
Leuke kleuren en de vulling was ook
wat wil je dan nog meer?
Nog veel bakplezier en have fun
gr
Deffie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn vrolijke taart!