1 Laatst bewerkt door Sandra90 (14-12-2010 22:19)

Onderwerp: FOEI! wat slecht van mij...

...ik heb me nog niet eens voorgesteld.
Iedere keer denk ik: ik moet even een berichtje posten, maarja.. wat schrijf je in een kennismakingstopic?!

Ik ben dus Sandra een fanatieke newbe in het taarten bakken. Ik heb er nu twee gemaakt. Eén gewone en een minitaartje. De derde is een boltaart (blanda 20cm) die net uit de oven is. Morgen leuk bekleden voor de kerst.
Hoe ik met dit virus besmet ben geraakt weet ik niet precies. Ja, ik zag een keer op televisie dit programma http://elearning.teleac.nl/course/view.php?id=3 en dat leek me zó leuk! toen heb ik maar een keer zomaar wat besteld, en ja.. Dan is het foute boel! Mijn eerste taart was leuk om te maken, maar echt een uitprobeersel. Niet echt trots op ofzo, haha!! Voor een eerste keer vond ik het prima. Ik had mijn propedeuse gehaald en thuis geinen we altijd over 'De P voor de uni' (op z'n Wouters van LOI :P)
http://94.100.122.96/1166400001-1166450000/1166426401-1166426500/1166426429_6_EAcg.jpeg

Daarna maakte ik dit minitaartje om de biscuitmix uit te proberen. Heerlijk is die. Het roosje vond ik wel leuk om te maken!
http://94.100.121.17/1179100001-1179150000/1179102901-1179103000/1179102909_6_iGXy.jpeg
De letters gingen alleen wat minder. Dat is een van mijn volgende 'projecten': icing.. misschien kan iemand mij tips daarover geven? De dochter van een vriendin van me heet Tiara, dus het lijkt me supergaaf om ooit een keer zo'n tiara te kunnen maken!

Nou, ik hoop veel met jullie te mogen delen en het lijkt me leuk om met andere taartenbaksters wat over de taarten te babbelen!
succes met het maken van de mooiste creaties. Ik zie jullie terug op het forum!!

Groetjes,
Sandra

2

Re: FOEI! wat slecht van mij...

Hoi Sandra,

Welkom op het forum :Y

Leuke taarten vooral je roos is goed gelukt   :thumb:
Veel bakplezier & have fun.

gr
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

3

Welkom op het forum, weer een bakster in de regio erbij!
We hebben in Ede en Veenendaal regelmatig freubelavonden, er staat dan meestal wel een topic over op het forum.
Ook handig om samen met anderen uit de buurt te bestellen en dan de verzendkosten te kunnen delen bv...

Groetjes, Dorothea.

4

Dot schreef:

Welkom op het forum, weer een bakster in de regio erbij!
We hebben in Ede en Veenendaal regelmatig freubelavonden, er staat dan meestal wel een topic over op het forum.
Ook handig om samen met anderen uit de buurt te bestellen en dan de verzendkosten te kunnen delen bv...

Oh leuk! Als er weer eens een topic is: houd me op de hoogte!!

5

Hi Sandra!
Mooie taarten zeg! Zo ver ben ik nog niet! Nouja, eigenlijk heb ik nog echt deco geprobeerd  :o  Wil eerst de cc's goed op smaak hebben :D
Heb gister leuke spulletjes om kerstccs te maken gekocht, dus wie weet :D

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.