1

Onderwerp: Spoed!!!

Mijn blanda 20cm wordt maar niet gaar van binnen. Ik heb het 15 min 140, 15 min 160 en 15 min 180, maar mijn satéprikker komt er 'nat' uit. Ik heb m nu weer 10 min op 180 erin gezet, maar dat helpt niet........
Iemand????

2

Re: Spoed!!!

iemand?? :nooo

3 Laatst bewerkt door joyvin (14-12-2010 20:12)

nee sorry, ik zou hem gewoon toch nog langer in de oven laten. :s
Ik verwarm mijn oven altijd voor op 180 en dan de hele tijd dezelfde temperatuur.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

echt waar? gaat ie dan niet te hard?

5

ik heb eerlijk gezegd nog nooit een blanda gebruikt, maar wel al 36x :lol: de gewone pannen, en altijd goed!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

ik zit net in mijn aantekeningen te snuffelen. mijn 20cm blanda gaat 40 minuten op 180 graden in de oven. voorverwarmd! en de hele tijd dezelfde temperatuur

7

hmm okee.. onthouden voor de volgende keer
hij is nu gaar, na 60 minuten ;) heb m na de 45 minuten nog 15 min op 180 gezet. Het is een ideale bakvorm! Ik heb hem eerst ingevet en bloem erop, dus hij ging er makkelijk af!

8

ik doe 3x15min 140 160 180 (hetelucht, da's altijd wat kouder dan een gewone oven) en dat gaat prima. Is het nog gelukt?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Ik zet de oven op 150 graden, maar dan is het wel een heteluchtoven en laat het ongeveer 35 a 40 minuten in de oven, en mijn taartje uit de blanda is perfect.

gr Linda :Y

10

Carien schreef:

ik doe 3x15min 140 160 180 (hetelucht, da's altijd wat kouder dan een gewone oven) en dat gaat prima. Is het nog gelukt?

Dit heb ik dus ook gedaan, maar mijn satéprikker kwam er na die 45 minuten echt nat uit. Ik heb ook een hetelucht... daarna nog eens 15 min op 180 graden gedaan en toen was ie gaar :D

11

zo blijkt maar weer, de ene oven is de andere niet

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl