Onderwerp: heeft de kerstman meerdere vrouwen?
Ja de mijne wel, inmiddels heeft hij 3 vrouwen waaruit hij kan kiezen!
Gisteren een waanzinnig leuke workshop bij Wendy gehad! Was erg leuk om dit project ook weer te mogen leren! En 's avonds mocht ik gelijk om nog aan de slag te gaan met een kerstvrouwtje als relatiegeschenk voor mijn man's klant. Hij belde gistermiddag of ik er voor vandaag nog 'even ' 2 kon maken voor 2 andere klanten....
Wendy was zo ontzettend lief om het bovenlijfje van de workshop aan mij te geven, dan hoefde het geen nachtwerk te worden voor mij gisteravond! Hij was dus ook binnen een uurtje klaar! En als verrassing kreeg ik nog 2 hoofdjes mee van haar dummies!!!!
De linker op de cakedrum heb ik gemaakt op de workshop bij Wendy. De 2 andere taarten heb ik vandaag gemaakt (de hoofdjes zijn dus van Wen
) De twee dames gaan morgen op reis naar Belgie... De vierkante taart is gevuld met chipolatabavavois. De dame erop smaakt naar chocolademouse en frambozenjam. De rechterdame heeft aardbeienjam met vanillecreme.
WENDY NOGMAALS SUPERBEDANKT VOOR ALLES!
ps de foto op mijn site is iets duidelijker... die is groter! Alle dames zijn toch verschillend qua details....
TAART in huis