Onderwerp: De Kerstman bereid zich voor...
Op alle drukte die komen gaat! Eerst nog even lekker bubbelen, nu het nog kan... De workshop bij het Bonte Taartje was super!! Wat was ik blij dat ik mee kon doen! Veel geleerd, erg gezellig, en ook nog eens lekker! Bedankt Anneke en Sabrina!!

ps: ik heb de Kerstman trouwens heel eigenwijs, tegen deskundig advies in, toch in de vriezer gezet, want de komende week krijgen wij deze dikke meneer nooit op met z'n tweetjes!
Als iemand benieuwd is of het experiment geslaagd is, dan moet je na kerst nog even hier een kijkje nemen, dan zal ik een na-het-ontdooien-foto plaatsen... Spannend!
Zoals beloofd: de foto van de kerstman na het ontdooien! Ik heb hem de ochtend na de workshop in de vriezer gemikt met huishoudfolie, toen de dag voor ik hem nodig had in de koelkast gezet 's ochtends (in z'n blootje! Wat een ondeugende man toch, die Kerstman...) en de dag zelf 's ochtends op kamertemperatuur laten komen. Ik zou zeggen: zoek de verschillen!

Hij zag er gewoon super goed uit, en hij smaakte heeeerlijk! Ik heb de 'vulling' er los bij geserveerd: een spuitbus slagroom! 

Dat badeendje is ook schattig