Onderwerp: vraagje aan de vlamingen onder ons
Hallo allemaal,
Graag een vraagje aan de vlamingen.
Waar halen jullie je fondant en marsepein? Bestellen jullie alles via
de webshops?
Bedankt
Hoor
Kelly en de kindjes.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » vraagje aan de vlamingen onder ons
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Graag een vraagje aan de vlamingen.
Waar halen jullie je fondant en marsepein? Bestellen jullie alles via
de webshops?
Bedankt
Hoor
Hoi Hoi,
kan je t niet bij de bakker halen tegen inkoop prijs?
Hoi Hoi,
kan je t niet bij de bakker halen tegen inkoop prijs?
waarom zou een bakker dat voor inkoopsprijs verkopen?
Webshop, taartenfee, koekjesfee, wij hebben in de buurt ook een bakkersgroothandel die het verkoopt, en ik ben al eens naar het suikeratelier gereden in Beek.
Ik weet niet of er dichtbij Brugge een winkel is, anders lijkt (een) webshop mij wel handig.
Ik zou oppassen met marsepein die je koopt in supermarkt of bij de bakker; om te boetseren is die mss ok, maar niet altijd om uit te rollen.
In Vlaanderen hebben we ook de Makro. Daar is een redelijk assortiment...
Just my 2 cents.
Ik haal die bij de taartenfee, ofwel in een van de winkeltjes ofwel via de webshop...(zowel van de taartenfee als bij de leukste taarten)...
Ik weet niet of de makro bij ons taartspullen verkoopt... maar voor mij is Breda het dichtste bij, dus daar haal ik ook wel eens wat!
groetjes
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik passeer geregeld eens langs de makro en zal daar eens
gaan kijken.
En waar vind je dat assortiment in de makro dan? Bij wat ligt het? Ik winkel in de makro in De Pinte
de taartenfee heeft verschillende lokale winkeltjes, en in elwijt zit er ook nog eentje
Ik vrees dat de Makro's in België waarschijnlijk nog niet op de kar zullen gesprongen zijn, aangezien het taarten hier nog relatief "onbekend" is...
Ik haal m'n fondant enzo eigenlijk altijd vanuit de Nederlandse webshops, scheelt vaak een pakje in prijs! Vind't ook erg gemakkelijk dat het gewoon aan de deur gebracht wordt, of in mijn geval meestal bij de buren Of bij Micheline, een taartelfje van de taartenfee die in Maldegem zit, hun fondant is ook de gewone prijs. Micheline is ook erg behulpzaam en supervriendelijk.
Maar ik merk toch vaak dat de winkeltjes in België een stuk beperkter en vaak duurder zijn, vooral wat betreft uitstekers en materialen e.d.
Had eens om te testen een winkelmandje met gelijke producten samengesteld bij een nederlandse en Belgische webshop, en laat ons zeggen dat je er de verzendingskosten ruimschoots uithaalt!
Bij Brugge heb je ook nog yamiemamie, maar daar vind ik het aanbod erg beperkt, fondant hebben ze enkel van Regalice (en daar werk ik persoonlijk niet erg graag mee...)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » vraagje aan de vlamingen onder ons