hi dames en heer
Ik heb de cakes allemaal stuk voor stuk verpakt in blokbodemzakjes, en jullie hebben vast wel gezien dat ik er helaas iets te weinig zakjes had, gelukkig heeft Glamour dat op kunnen lossen.
Afgelopen zomer had ik ook een kraam gehuurd en daar ruim 500 cakejes en ene stuk of 20 taarten verkocht maar gezien de temperatuur afgelopen weekend, heb ik het iets kleiner gedaan dit keer, de prijzen waren zeer scherp (lees 1 euro per stuk)
maar, ondanks dat ik een kraam perfect in het midden van de markt had, en helemaal vrij stond, heb ik er welgeteld precies 13 verkocht
Kreeg vaak te horen dat ze er prachtig uit zagen maar dat ze 1 euro te duur vonden
tsja, lager kon ik echt niet gaan, dan had ik mn kostprijs er absoluut niet uitgehaald...
al met al dus een dramatische kerstmarkt, het was ook slecht georganiseerd want de markt werd over aangeprezen als opening om 10 uur maar de winkels erom heen gingen pas om 12u open
dus uiteindelijk om 13.00u kwam d eboel een beetje op gang. Heb wel veel aanvragen gehad voor workshops en bestelling voor de kerstdagen, maja de verkoop was dus slecht.
Wat me wel mateloos irriteerde was dat er een heleboel vrouwen allemaal foto's namen, detailfoto's, met de zin: "ja dat kan ik thuis ook wel maken" . Op een gegeven moment heb ik dus ook tegen de vrouwen gezegd, dat foto's absoluut niet gewenst waren.
Ik zal vanmiddag ook nog even de rest van de taarten en cc's online kieperen.
Uiteindelijk ben ik wel van de cc's afgekomen, mn nichtjes hebben deze week hun kerstdiner op school en daar heb ik ze lekker allemaal heen gebracht, gelukkig konden de ouders daar het wel waarderen, want de -email staat sinds gisteen niet stil hehe.
naja, ik heb in ieder geval heele groot in mn agenda van 2011 genoteerd dat ik dus NIET op de kerstmarkt van Wormerveer ga stan 
www.cakelady.nlregio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar