1

Onderwerp: Mijn eerste stapel (babytaart)

Hoi Allemaal!

Vandaag mijn eerste stapeltaart gemaakt, voor een tweeling die vandaag geboren is (of zijn?)

bovenaan mijn verlanglijstje staat toch echt de pearlmold.. wat een werk al die balletjes draaien..

Ik hoor graag jullie tips en tops

http://94.100.124.148/1182350001-1182400000/1182350001-1182350100/1182350056_5_ZFdW.jpeg

Groetjes Nienke

2

Re: Mijn eerste stapel (babytaart)

Ohjej, wat een werk is het geweest :P  al die balletjes draaien...
Een leuke taart en spannend zo'n eeste stappeltaart.
En mijn tip... toch echt de pearlmold aanschaffen :+ :Y

Zoete groetjes, Ania
www.TaartjesBakker.nl

3

leuk, zo met die 2 kleuren  :Y

Heb wel eens gelezen dat ze de bolletjes wegen, om elk bolletje even groot te krijgen, maar dat is dus nog meer werk :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Knap gedaan hoor, al die balletjes draaien. Je heb er een mooie taart van gemaakt :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Hij is leuk!!

En ja.. een parelmold is heeeerlijk!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Misschien een handige tip van een beginnende hobby-taartenbakster die ook (nog) niet in het gelukkige bezit is van de pearlmold:

Ik gebruik altijd een kleine uitsteker voor het maken van allemaal gelijke figuurtjes, die ik vervolgens oprol tot een bolletje. Zo zijn ze altijd allemaal even groot.

Ik vind je taart prachtig en die baby-mal blijft schattig! De strikjes zijn ook knap gedaan.

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl