1

Onderwerp: Mijn eerste ontevreden klant(je)

Toen meneer Jaimy zijn eigen taart kwam ophalen, was hij enigszins teleurgesteld. Hij wilde namelijk een Cars taart!! Maarja... mama had dit besteld... toch jammer...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X3IXFZRP.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Mijn eerste ontevreden klant(je)

tja, maar dat ligt dan toch aan moeders en niet aan jou ;)
mooie taart :thumb:

3

maar hij is super!! en heel knap geboetseerd!

Groetjes, Dorothea.

4 Laatst bewerkt door Dot (13-12-2010 22:47)

sorry 2x...

Groetjes, Dorothea.

5

Sorry hoor, mag ik het een zeurpietje vinden? :rolleyes: De taart is hardstikke leuk! En Woody mag dan wel een vreselijk mannetje zijn om te maken, hij lijkt sprekend. Helemaal top!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

6

(Trouwens leuk, Toy Story 4 :+ )

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

7

Mooie taart, en knap geboetseerd  :Y
Tsja en kleine mannetjes die hebben hun hartje op hun tongetje.....en hij heeft waarschijnlijk al een tijdje van een Carstaart gedroomd.....en toen PATS....droom kapot.
Dus tsja natuurlijk absoluut niet jouw fout, maar ik snap zijn uitlating wel.
Ik denk dat de moeder zich waarschijnlijk ook niet zo prettig voelde bij de uitlating van haar zoontje.
Heb je zo'n prachtige taart voor je neus, en dan doet zoonlief zo'n uitspraak.  :s
Echt zo'n inschattingsfout waar je als moeder ook flink van kan balen.

Groetjes v. Annette.

8

Ik vind het een leuke taart.  :Y  Jammer dat de moeder niet wist wat haar zoontje het leukst vindt!

9

Hij is hardstikke leuk! En tja, idd jammer dat moeder niet wist waar haar zoon gek van is. Ik vind zelf Cars nèt iets leuker dan Toy Story (en hoop dat mijn zoon naar Cars 2 wil  :D ) maar mijn zoon zou voor Toy Story kiezen. Hoe heb je die Toy Story 4 zo gekregen?Gepuzzeld of geprint? Ben nog niet zo goed in harde decoraties.. :o

10

Super leuk! mooi geboetseerd ook! :Y

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

11

Hij ziet er echt super mooi uit!!! Ik denk dat hij er uiteindelijk toch wel heel blij mee is geweest hoor!!! :Y

12

een erg mooie taart

13

Super gedaan dat hij liever een Cars taart wilde kan jij niks aan doen. Kleine kinderen kunnen ook weleens wisselen van gedachte dus wie weet wilde die eerst wel Toy story :)

Haha. hij is in ieder geval eerlijk.

Maar na de eerste schrik (dat het geen cars was) is hij vast weer bijgekomen.
Wat een mooie taart, knap geboetseerd ook zeg :thumb:

Jammie, jammie!

15

Pff, kan me toch voorstellen dat je dan wel een beetje teleurgesteld bent.  :s Maar het is zonder meer een prachtig taartje :Y