1

Onderwerp: Hoeveel vulling doen jullie tussen een taart?

Ik heb een springvorm van 26cm en doe mijn taart altijd met 2 lagen bekleden.
Nu krijg ik van de 1 te horen dat hij te zoet is en van de ander dat er meer tussen moet. Kan iemand laten weten hoe dik de vulling ongeveer moet of misschien een foto van de taart dat ik de lagen kan zien??

Groetjes Linda

Re: Hoeveel vulling doen jullie tussen een taart?

Poeh dat ligt er een Beetje aan welke vulling je bedoeld..
Ik had laatst een taart (altijd 2 lagen overigens!) met speculaas Merenque bc en een laag chocolademousse en de mousse was dus veelste veel omdat dat natuurlijk enorm overheerst..
De dag erna (moest er nog 1 maken  ;) ) heb ik dus meer bc gedaan en een heel dun laagje chocolade dat ging al veel beter

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

3

Tot nu toe had ik aardbeienjam en van die gele room. Het ging dan om de laag jam.
Nu moet ik morgen een taart maken voor iemand anders en dan wil ik bokkenpootjes vulling doen en jam.

Ik heb het recept voor de bokkenpootjes van deze site gehaald.

Misschien ook nog tips wat je erop kan maken voor een volwassen vrouw, niet te moeilijk. IK had uitstekers besteld maar ja, die zijn dus nog niet binnen....

Oke ja ik gebruik altijd tova (voor over je toetje enzo) dat is mierzoet en daar heb je dus niet veel van nodig.. Jam kan ik niet echt veel over vertellen..

Enne waar is ze gek van? Misschien iets puzzelen??

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

5

Ja, daar zat ik ook aan te denken maar op de 1 of andere manier vind ik het dit keer erg moeilijk om te bedenken. Ken haar niet heel goed, maar wil natuurlijk wel een mooie taart afleveren, de eerste keer voor iemand anders. Ze is kraamhulp van beroep. Zag net een sneeuwman, erg leuk. Maar ja, dan heb ik net weer geen wit in huis en mijn marsepein is blank en niet wit.
Dus ideeën zijn welkom.....