1

Onderwerp: Worteltaart met fondant??!

Ik 'moet' dit jaar met kerst worteltaart maken ;)  nu heb ik een onwijs gave kersttaart gezien en ik vroeg me af of het lekker is om een worteltaart te bekleden met fondant??
Of is het niet te pruimen?? :lol:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

2 Laatst bewerkt door Glamour (13-12-2010 18:45)

Re: Worteltaart met fondant??!

Pooh en ik hebben er een keer een gemaakt (een kleintje... ;) ) Was gevuld met witte chocolade crème en bekleed met fondant. Wij vonden hem heerlijk! En de bezoekers van T&T ook! :9

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Oh Oke chocoladecreme :P  hebben jullie gewoon het recept van de site gebruikt?

Groetjes Romee,

4

Ik kreeg het recept van Pooh, en die had het van de site, maar ik weet niet of het die van de recepten is. Anders moet je pooh even mailen of het topic even doorspitten. Ze heeft het wel ergens erbij gezet; http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=117508

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Ik heb een paar weken geleden wortel taart gemaakt, ik had hem gevuld met en monchou crem en gemaskeerd met ganache en bekleed met fondant en iedereen vond hem lekker  :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

Oke super! Dan kan ik gewoon die leuke kersttaart maken die ik ha gezien :Y

Groetjes Romee,

7

Oooh ja ...
Carot cake is echt lekkerrr hoor  :9  haha
Zekerr met cream cheese frosting! in Amerika smeren ze daar mee af maar als je de taart wil bekleden zou ik hem er mee vullen. dan gewoon 2 of 3 dunne lagen. Super lekkerr!

cream cheese frosting?? Is dat het recept wat op de site staat?

Groetjes Romee,