Onderwerp: Lekkere vulling voor in kersttaart??
Ik wil voor kerst een leuk taartje maken met een echte kerstvulling.
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de vulling?
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling voor in kersttaart??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil voor kerst een leuk taartje maken met een echte kerstvulling.
Heeft iemand goede ideeen wat betreft de vulling?
Alvast bedankt!
stoofperen of kersen met chocolade
veel verder kom ik ook niet
Ik ga even meelezen, ben ook opzoek naar heerlijke kerstvulling
Iets met cranberry's
k heb zelf nog nooit drank in een taart gedaan maar iets met alcohol?
ik heb tia maria botercreme gemaakt
nu nog een 2de laag mar wat
gr wen
Zelf moet ik een hele grote maken, voor ongeveer 20 tot 25 man. Ik zit te denken aan, 1 laags tokkelroom, 1 laags banketbakkersroom met kersen en 1 laag met chocodecreme.
wat vinden jullie van deze combi?
chocola creme met kersen vlaaivulling vind ik pas bij deze weer
Chipolata !!!
ik heb afgelopen weekend ook een wintertaart gemaakt.
Deze had ik gevuld met appel-kaneel slagroom. (stukjes appel opgebakken met kaneel en suiker, en door de slagroom gespateld) dit was errug lekker al zeg ik het zelf!
Chocola en kersen heb ik al vaak gemaakt, dus die wil ik dit keer niet. Iets met en flinke scheut Baileys of Amaretto was zelf ook mijn eerste gedachte, maar ik ben zwanger dus helaas dat feest gaat niet door..
Die laatste met appel en kaneel klinkt wel erg goed.
Chocola en kersen heb ik al vaak gemaakt, dus die wil ik dit keer niet. Iets met en flinke scheut Baileys of Amaretto was zelf ook mijn eerste gedachte, maar ik ben zwanger dus helaas dat feest gaat niet door..
Die laatste met appel en kaneel klinkt wel erg goed.
Die is ook erg lekker, lekker fris (wel pas de dag na het vullen opeten, op dezelfde dag nog niet zo fris vreemd genoeg).
Ik heb de appeltjes met Sint en Piet gecombineerd met pepernotenbotercreme, kan ook goed met speculaasjes lijkt me
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling voor in kersttaart??