Onderwerp: Bestron Keukenmachine
In plaats van de Kenwood bij de Makro, heb ik deze gezien: http://www.kijkshop.nl/product/32035/49 … e-dha3470/
Ik heb VVV bonnen...en bij de Makro niet in te leveren...
Iemand ervaring met deze?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bestron Keukenmachine
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In plaats van de Kenwood bij de Makro, heb ik deze gezien: http://www.kijkshop.nl/product/32035/49 … e-dha3470/
Ik heb VVV bonnen...en bij de Makro niet in te leveren...
Iemand ervaring met deze?
Ken em niet maar dr zit wel eeeeeuuwen garantie op. das makkelijk
Yep ik heb 'm. Doet prima zn werk. Hem 'm nu 9 maanden. Maakt wel veel herrie...
Yep ik heb 'm. Doet prima zn werk. Hem m nu een half jaartje ongeveer. Maakt wel veel herrie...
Zit hier ook een spatscherm met vulopening bij? En gebruik je deze ook voor icing?
Hmm...ik lees alleen niet van die goede recenties op internet...
Taartenmarie schreef:Yep ik heb 'm. Doet prima zn werk. Hem m nu een half jaartje ongeveer. Maakt wel veel herrie...
Zit hier ook een spatscherm met vulopening bij? En gebruik je deze ook voor icing?
Nee zit er niet bij.
Hmm...ik lees alleen niet van die goede recenties op internet...
Waarom zou je m dan aanschaffen? Alleen vanwege die bonnen? Ik zou iets kopen waar ik vertrouwen in heb. Ik had vertrouwen in deze machine en tot nu toe niet teleurgesteld. Maar wil je absoluut niet overtuigen een Bestron te kopen hoor.
Omdat ik die recenties las na dat ik hier mijn vraag gesteld heb.
En meestal..net als bij hotels, lees ik vaker slechte recenties en vind ik het meevallen. En ja ik moet mijn bonnen toch ergens aan besteden. En ik wil een nieuwe mixer, dus waarom dan niet ergens aan besteden????
Ik had ook een Bestron van de Kijkshop, gekregen voor mijn verjaardag. De eerste drie weken geen tijd gehad om hem te gebruiken vanwege enorme crisis op mijn werk, dus pas twee weken geleden voor het eerst gebruikt. Bleek één van de haken/kloppers niet vast te klikken in het systeem, dus ik vanmorgen terug met dat ding. In eerste instantie kreeg ik een andere aangeboden, die wilde ik natuurlijk wel eerst even bekijken in de winkel en die bleek hetzelfde probleem te hebben, dus daarmee ging ik niet akkoord, ik wilde gewoon mijn geld terug. Dat kon niet, omdat ik niet binnen de 14 dagen ruiltermijn terugkwam. Ik werd een beetje boos, want ik wilde niet eens ruilen, ik heb gewoon een product gekocht wat niet goed is! Daar heb je als consument toch recht op? Tot en met de filiaalmanager heb ik het gespeeld, maar ik kreeg echt mijn geld niet terug, alleen een waardebon, maar vind de Kijkshop inmiddels zo'n ***winkel dat ik nu niet zo'n behoefte heb om daar weer iets te kopen. Voor mij geen Bestron meer en zeker niet van die winkel.
Eh, ik had een broodbakmachine ( wel iets anders maar toch..) van dat merk.
Binnen no time had ie al mankementen.
Gelukkig kreeg ik mijn geld terug en staat er nu een Inventum.
Voor mij geen Bestron meer.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Bestron Keukenmachine