Onderwerp: Beetje oefenen voor kerst

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Beetje oefenen voor kerst
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wauw!
zo, jij bent lekker bezig geweest de laatste dagen! 'k Vind de kerstman erg leuk, krijgen ze nog een taartje?
moooooi zeg!
ik vind de koorknaap echt super!
heb je voor de kerstboom een heel stel uitgestoken boompjes aan elkaar gemaakt? 
O wat leuk, hier ook geoefend vanmiddag.
Je kerstboom is geweldig hoie heb je dat gedaan?
zo, jij bent lekker bezig geweest de laatste dagen! 'k Vind de kerstman erg leuk, krijgen ze nog een taartje?
Hey Ineke,voorlopig nog geen taartje,misschien kan ik ze ergens op kwijt met kerst !
moooooi zeg!
ik vind de koorknaap echt super!
heb je voor de kerstboom een heel stel uitgestoken boompjes aan elkaar gemaakt?
Ja,heb eerst een kegel gemaakt van ong 7 cm hoog en 3cm doorsnee vanonder .De kerstboompjes uitgestoken en het stammetje eraf en aan de zijkant kwart deel afgesneden en rond de kegel gekleefd vanonder te beginnen.Tweede laag weer kwart deel zijkant afsnijden als ook
de boompjes half horizontaal doorsnijden en bovenste deel als tweede laag op de kegel kleven.Derde en bovenste laag de boompjes vanonder een kwartje afsnijden en dan de boompjes in twee snijden .Boompjes versieren naar believen!!
Veel succes!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Beetje oefenen voor kerst