Onderwerp: Kleurrijke liefde...
Mocht weer een bruidstaart maken en had de vrije hand...altijd leuk.
Ben heel benieuwd wat het bruidspaar ervan vindt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke liefde...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mocht weer een bruidstaart maken en had de vrije hand...altijd leuk.
Ben heel benieuwd wat het bruidspaar ervan vindt.
Typisch jij
Dus dat betekent kleurrijk, sierlijk, vrolijk, strak, netjes, speels en erg leuk om naar te kijken
Erg mooie fleurige taart!!! Het bruidspaar zal hem wel helemaal geweldig vinden!!
Wauw!
Hij is weer super Marjolein!!!
Ik vind hem prachtig, heerlijk al die kleuren...super
Typisch jij
Dus dat betekent kleurrijk, sierlijk, vrolijk, strak, netjes, speels en erg leuk om naar te kijken
hahaha ik neem aan dat je mijn taart bedoelt en niet mijn persoontje. ..zou wel leuk zijn als die omschrijving dan zou kloppen, maar helaas, dat is voor een deel toch wel een aantal kilo's geleden...
Wat een vrolijke taart! Mooi hoor.
Ik zie dat je bovenop de hartjes zo in de taart heb gestoken, met flowerwire?
Ik lees nml hier op het forum dat het met rietjes moet ivm roest. Omdat ik het binnenkort zelf eens wil proberen, viel dit me op...en nu twijfel ik weer hahaha
grtjs, wendy
Prachtig en kleurrijk weer, je maakt altijd geweldige creaties!
Suikertaartjes-Suuz schreef:Typisch jij
Dus dat betekent kleurrijk, sierlijk, vrolijk, strak, netjes, speels en erg leuk om naar te kijkenhahaha ik neem aan dat je mijn taart bedoelt en niet mijn persoontje.
..zou wel leuk zijn als die omschrijving dan zou kloppen, maar helaas, dat is voor een deel toch wel een aantal kilo's geleden...
Tja hihi
Het ging in dit geval inderdaad over je stijl, je persoontje zal ik eens uitgebreid beoordelen als ik je eindelijk eens in het echt zie
Wat een vrolijke taart! Mooi hoor.
Ik zie dat je bovenop de hartjes zo in de taart heb gestoken, met flowerwire?
Ik lees nml hier op het forum dat het met rietjes moet ivm roest. Omdat ik het binnenkort zelf eens wil proberen, viel dit me op...en nu twijfel ik weer hahaha
grtjs, wendy
Ik lees dat ook wel eens, maar weet je hoelang het duurt eer die wires gaan roesten? Dan is die taart allang op mag ik hopen...
Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt.
Nee dat is ook zo idd...
Bedankt voor je antwoord!
Hij is beau-gateau-achtig mooi ! Ik hou zelf niet zo van de wiebelige letters maar het past wel. Heerlijke taart om te maken, lijkt me.
Prachtig!!
Wauw!!!
Ze vinden hem vast en zeker geweldig!
Heel kleurrijk. Super
O, wat prachtig, ik vind hem heel vrolijk!
mag ik vragen waar jij de tussenlagen op hebt staan? taartkarton of drums of.....
Wat een mooie vrolijke taart op zo'n druilerige dag als vandaag!!
Heerlijk die kleuren.
Word er vrolijk van.
Wat een heerlijke vrolijke taart!!!
Wat een feest om naar deze prachtige taart te mogen kijken!
Heb inmiddels gehoord dat het bruidspaar de taart helemaal super vond en zelfs nog lekkerder dan het proeftaartje ( Die precies hetzelfde qua smaak was als de bruidstaart,...zal de euforie van de dag wel zijn ).
Erg mooi hoor helemaal mijn stijl
Leuk he zo een reactie van het bruidspaar vind ik altijd erg leuk daar doe je het toch ook voor
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke liefde...