1

Onderwerp: Nieuw uit Brugge België

Hallo allemaal,

Ik ben Kelly, ik ben 31 jaar en ben de trotse mama van 2 kindjes.
Een zoontje Tjörven van 6 jaar en een dochter Sara die 22/12 3 jaar wordt. Samen bakken we heel graag taartjes en die eten we dan op met papa Michaël. We willen ons nu eens wagen aan zo'n mooie creaties en ik heb mijn eerste bestelling ondertussen binnen om het uit te proberen. Volgende week zaterdag is het sara haar verjaardagsfeestje voor de familie en die gaan dan ons proefkonijnen worden. Als  jullie nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Groetjes
Kelly en de kindjes.

Groetjes van
Kelly en de kindjes.

2

Re: Nieuw uit Brugge België

Welkom op dit digitale taarten-paradijs! Fijn dat jij er ook bij bent.

Suc6 met de voorbereidingen voor de verjaardag van Sara!

Groetjes.

Ps.
Mag ik je een kleine tip geven? Vermeld je woonplaats bij je profiel dan herkennen anderen dat je in hun buurt woont. Da's handig voor freubelmiddagen enzo... Er zijn best wel een flink aantal hier op het forum uit jullie regio :D

Met zoete groet! Akire

3

Welkom! Nog iemand uit België en dan nog wel vlakbij!

Mocht je interesse hebben, binnenkort houden we een freubelNM in Sint-Laureins: zie volgende topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=124832

4

Bedankt voor de tip.
Ik ga vanavond eens mijn profiel invullen.

2 Vicky,

Ja ik had je ook al zien staan. Ik hou de topic voor st laureins in het oog hoor.
Groetjes
Kelly en de kindjes

Groetjes van
Kelly en de kindjes.

5

Welkom! Ik woon nu in R'dam en ben een echte zeeuw, maar heb een tijd in Brugge gewoond..heeft altijd een speciaal plekje..maar het is alweer een jaar of 11 geleden

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl