1

Onderwerp: echte jongenskoekjes

vooral als het jochie helemaal gek van dino's is  :D

hoewel ik nog stevig moet oefenen met icing, vind ik ze toch best leuk geworden.... :o  wat vinden jullie ervan?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CPWWOFMN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DGANKWAU-D.jpg

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

2

Re: echte jongenskoekjes

Ik vind dat ze er mooi uit zien! :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

Super! Ik vind ze echt ontzettend leuk :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Mooie kleuren zeg! Lekker stoer!

5

heel leuk!!!

waar heb je de dino uitstekers vandaan?

Liefs, Zanoni

6

dank jullie wel! Martijn was er ook er blij mee, bleef papa maar aangeven hoe hij er foto's van moest maken :lol:
dan heb je er toch echt eer van dacht ik zo!

Zanoni schreef:

waar heb je de dino uitstekers vandaan?

Ze zijn van dille en kamille, een setje van 6 (ik heb ze online besteld en ze werden keurig verpakt bezorgd!)

groetjes, Lis   

Ik vind het echt stoere jongens koekjes. Leuk setje hoor!
Met welke tip spuit je het buitenste lijntje? En ach dan wil ik eigenlijk ook wel weten waar je het binnenste mee doet  :D

Life is what you bake it.

8

Hey Lilian,

ik heb het buitenste te lijntje meestal met tip 1 gedaan en soms met tip 5 (wel van staedter)

ik had van alle 3 de kleurtjes niet alles in de spuitzak gedaan, en dat beetje iets verdunt met een paar druppels water. Daarmee heb ik de binnenkant gevuld.

kun je daar iets mee?

groetjes, Lis   

9 Laatst bewerkt door lizzl (11-12-2010 20:56)

1 x was ook wel duidelijk ;-)

groetjes, Lis   

10

Hey dank je wel voor het antwoord. Ik stond vandaag even te kijken naar een PME nr 1 tip maar die is echt super klein! (en duuuuur dus niet gekocht  :nooo )
Is die van Staedter ook zo klein? En de binnenkant vul je met dezelfde tip of een andere?
Sorry voor de vragen maar er liggen hier een paar koekjes te wachten om morgen (voor het eerst) door mij versierd te gaan worden  :/

Life is what you bake it.

11

Nummer 1 is inderdaad erg klein en raakt ook vaak verstopt, zeker als je de suiker voor in de icing niet zeeft. Ik zou denk ik liever een 2 gebruiken, maar ik heb alleen een 1 en 5  :D

het vullen heb ik gedaan met de verdunde icing, gewoon een (half) theelepeltje in het midden. doordat hij wat dunner is loopt hij uit en het buitenlijntje houdt het tegen.
je kunt het koekje scheef houden om het te 'helpen'  verspreiden, soms loopt hij niet helemaal lekker uit en ' help' ik hen een beetje met een sate prikkertje in de hoekjes te komen.

groetjes, Lis