Onderwerp: Toch maar gemaakt! Zakelijk zijn is zoooo moeilijk!
Dit is weer een taart met een verhaal.. Moeder vergat de aanbetaling te doen, ik geef haar een herkansing om donderdag t geld persoonlijk te betalen. Komt ze donderdag dus niet, ik mail haar gister ochtend dat dus de bestelling word geannuleerd (heel zakelijk vond ik zelf) Heb ik vanochtend een mail of ik niet nog iets voor haar kan betekenen want ze wilt zo graag een taart. En natuurlijk een enorm zielig verhaal erom heen.
Eigelijk wilde ik heel hard blijven en de bestelling niet doen, want ja wie zegt dat ze hem nu wel komt ophalen en betalen. Ik had een workshop vanmiddag die ik nog deels moest voorbereiden dus tijd had ik ook niet echt.
Maar mijn moederhart vond toch dat ik de moeder even moest bellen om het door te nemen. Tja en dan ga ik natuurlijk overstag om toch nog even snel 2 biscuits in de oven te gooien zodat ze welliswaar minder als besteld maar toch een taart heeft voor haar kindjes.
Vanochtend snel gebakken en gevuld. Net na de workshop bekleed en afgemaakt. Geloof niet dat ik ooit alles eens zo snel een taart heb gemaakt. Het is dat ook niet een van mijn mooiste taarten maar ik vond het onderwerp zo leuk dat ik hem wel even wilde laten zien.
Net heeft mevrouw de taart netjes opgehaald. Bijna huilend haar verhaal te doen hoe blij ze was dat ik hem toch gemaakt had.
Eind goed, al goed! Maar zakelijk zijn kan toch zo lastig zijn, ik had aan deze ook flink mijn neus kunnen stoten..
1 kant glitterend en girly voor grote zus Jill
Andere kant in plop style voor kleine broer Sem
De overgang en strik
Door omstandigheden simpel gevuld met vanille creme en jam.
Bedankt voor t kijken !!