Onderwerp: chocolade cakepops
Wat is dit leuk om te doen!!!!!

Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » chocolade cakepops
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is dit leuk om te doen!!!!!

ja he
dat vindt ik nou ook even handig in worden en dan kan je allerlei lekkere dingen maken met kokos is lekker en bounty vulling jammie
leuk sabrina! Wat voor stokjes heb je gebruikt? Ik zoek nog plastic stokjes bij een groothandel heb je een adresje voor me?
Gr. Sandra
leuk sabrina! Wat voor stokjes heb je gebruikt? Ik zoek nog plastic stokjes bij een groothandel heb je een adresje voor me?
Gr. Sandra
Wat zien ze er mooi en lekker uit! Echt winters dat lichtblauw met wit 
ja he
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vindt ik nou ook even handig in worden en dan kan je allerlei lekkere dingen maken met kokos is lekker en bounty vulling jammie
Ik voel een nieuwe verslaving aankomen!!
Sandra, dit zijn de stokjes van Wilton maar ik vind die in verhouding best duur!
MirandaB, inderdaad lekker winters!! 
Goh die zijn leuk ik ben ook op zoek naar stokjes maar vind ze ook erg duur moet maar eens bij de groothandel gaan kijken maar een vraagje waar heb je ze in gedompeld is dat gewoon glazuur of ?
ze zijn om op te eten
kan niet wachten dat ik ze ook ga maken
gr jolanda
Goh die zijn leuk ik ben ook op zoek naar stokjes maar vind ze ook erg duur moet maar eens bij de groothandel gaan kijken maar een vraagje waar heb je ze in gedompeld is dat gewoon glazuur of ?
ze zijn om op te eten
kan niet wachten dat ik ze ook ga maken
gr jolanda
Hoi,
Die zien er erg leuk en vooral LEKKER uit!! Heerlijk met choco vulling denk ik zo... Die spikkels heb ik al eerder voorbij zien komen, waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Of merk, dan kom ik er ook wel uit...
Bedankt alvast!
ze zijn om op te etenkan niet wachten dat ik ze ook ga maken
gr jolanda
Misschien moet je eens koffie drinken bij die zaak met die grote M, die hebben handige roer-stokjes 
Ze zien er mooi en heerlijk uit !! 
Ik heb blauwe smelt callets van Wilton gebruikt. Het wit is muskaat....maar er staat geen merk op. Ook geen idee meer waar ze vandaan komen.
Het word ook wel eens verkocht als discodip! 
Hoi Sabine,
O ze zijn leuk hoor, heb vandaag ook net mijn spullen gekocht voor cakepops, wil het van het weekend eens proberen, ben benieuwd hoe het gaat, want ik lees veel op het forum dat het niet altijd meevalt om ze goed door de chocolade te krijgen.
Ze zien er bij jou in ieder geval strak uit.
groetjes Bianca
p.s tot volgende week, heb er weer zin in hoor.
Hoi Sabine,
O ze zijn leuk hoor, heb vandaag ook net mijn spullen gekocht voor cakepops, wil het van het weekend eens proberen, ben benieuwd hoe het gaat, want ik lees veel op het forum dat het niet altijd meevalt om ze goed door de chocolade te krijgen.
Ze zien er bij jou in ieder geval strak uit.groetjes Bianca
p.s tot volgende week, heb er weer zin in hoor.
was ook mijn eerste keer...........
Ah tuurlijk, wist niet dat die musketzaadjes ook in alleen wit verkrijgbaar waren
Thanx voor de tip, zijn in bijna iedere taart-shop verkrijgbaar, ook in kersttintjes, leuk leuk leuk!!
Ah tuurlijk, wist niet dat die musketzaadjes ook in alleen wit verkrijgbaar waren
Thanx voor de tip, zijn in bijna iedere taart-shop verkrijgbaar, ook in kersttintjes, leuk leuk leuk!!
Muskaat, musket....verwarrend!!

ow wat leuk 
Wat heb jij die allemaal zo mooi egaal gekregen!
Bij mij zijn er altijd dikkere "klodders" chocola die dan opdrogen en de bal er bobbelig doen uitzien
Leuk kleurcontrast ook van binnen en buitenkant!
Zo mooi!!!! zo glad, zo perfect!
ik wou dat ik dat kon *zucht*
die van mij zijn NOOIT glad 
Wat zien die er leuk uit!
Heel toevallig, die van mij staan net te drogen... Kijk op het forum, heb jij ze bijna dezelfde! Alleen heb ik donkere chocolade en zilver/goude sprinkles er boven op (ze zijn voor kerst).
Je hebt ze mooi strak gekregen! Hoop dat die van mij ook zo mooi eruit komen!
Mooi gemaakt 
Ze waren heerlijk. 
Wat zien die er leuk uit!
Heel toevallig, die van mij staan net te drogen... Kijk op het forum, heb jij ze bijna dezelfde! Alleen heb ik donkere chocolade en zilver/goude sprinkles er boven op (ze zijn voor kerst).Je hebt ze mooi strak gekregen! Hoop dat die van mij ook zo mooi eruit komen!
NOG TOEVALLIGER!!! DIE VAN MIJ OOK!!
precies dezelfde ik heb ook die zilver/goude sprinkels
en dan witte choco gebruikt...
ik heb er al 1 op maar vind ze niet zo 
ik heb m gemaakt van winkelcake..
volgende keer maar eigen cake gebruiken...
leuk en lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr
heb ze hier verschillende keren al gemaakt... mijn neefjes en nichtje zijn er dol op en bellen nog net niet iedere dag hahahaha of ik weer wta te proeven heb...
Misschien moet je eens koffie drinken bij die zaak met die grote M, die hebben handige roer-stokjes
Ze zien er mooi en heerlijk uit !!
Maaike toch
elke keer als ik bij de Big M kom zijn de stokkies op
ff zonder dollen..
Ook bij de Ako op het station hebben ze die houten stokjes/ koffie roerstaafjes.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » chocolade cakepops