Onderwerp: een snowglobe in het bad
Ik heb maar een snowglobe in het bad met Ernie en Bert gezet. De ophaler was heel erg verasst en tevreden.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een snowglobe in het bad
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb maar een snowglobe in het bad met Ernie en Bert gezet. De ophaler was heel erg verasst en tevreden.

Helemaal G-E-W-E-L-D-I-G deze taart!!!!!
Wat een super idee! En dat badeendje, helemaal top!

Super! en wat een leuke details
Die tandpasta 
Hihihihihi, die is leuk!!!!! 
Wat een leuke taart!!
Heel leuk!
Hoe heb je dat achterwandje gemaakt als ik vragen mag?
hahahaha dat is erg leuk gedaan!!
Hij is super leuk! 
Die is leuheuk!!
haha die is erruggg leuk 
Hij is leuk!! Al moet ik bekennen dat ik denk dat ik hem mooier had gevonden zonder de globe, maar met het eendje (wat kleiner) gewoon in bad
Maar ik doe het je nog niet na hoor, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken 
Ohw wat leuk!
Wat een grappig idee!
Echt top! 
Heel leuk!
Hoe heb je dat achterwandje gemaakt als ik vragen mag?
Gewoon fondat uitgerold met matje erover heen voor de muurafdruk en een dag laten uitdrogen. dacht eerst dat een dag evt te kort zou zijn, maar ging heel goed:)
heb je al die poppetjes zelf gemaakt
yvonne
ja, ik vind zelf dat ze altijd nog beter kunnen, maar het is wel duidelijk wie het moet zijn. `grotejs
Vind de taart ook super maar ook ik denk dat het mooier zou zijn zonder die bol rond het eendje. Persoonlijk snap ik dat hele bollen gedoe helemaal niet. Maar toch een PRACHTIGE taart!
Hij is leuk!! Al moet ik bekennen dat ik denk dat ik hem mooier had gevonden zonder de globe, maar met het eendje (wat kleiner) gewoon in bad
![]()
Maar ik doe het je nog niet na hoor, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken
Mijn man vond die globe ook niet zo en ik begon te twijfelen, maar dat eendje was toch al te groot dus ik dacht ik probeer het maar zo.Ik vind kritik /reacties altijd goed.
super 
Geweldig!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een snowglobe in het bad