1

Onderwerp: spoed! bevroren taart, fondant, afmaken

Goedemiddag,
Mijn vriendin gaat nu bevallen. Ik maak haar kraamtaart. Nu heb ik m net uit de vriezer gehaald en staat ie in doos met suikerklontjes te ontdooien in de koelkast.Als ie is ondooit doe ik alle losse dingen erop, zoals bij strik en rondjes enzenz. Nu vroeg ik mij af, kan ik dat nu niet al doen? Of moet ik echt 24 uur wachten? Het is de eerste keer dat ik een taart invries. Hij moet ook nog gestapeld worden. Wat is jullie advies?
Ik hoor t graag.duik nu mijn bed weer in want tot overmaat van ramp heb ikzelf de griep te pakken

Groetjes,
Fifi

I

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: spoed! bevroren taart, fondant, afmaken

Als ik het goed begrijp is hij al wel bekleed?
Dan zou ik wachten totdat hij ontdooit is, mijn ervaring ermee is namelijk dat ik bobbels kreeg. Ik kon ook niet wachten en was vast begonnen met decoreren, maar het temperatuur verschil was echt te groot.
Maargoed, dit was mijn ervaring. Daarbij denk ik... was je van plan om binnen nu en 24 uur bij haar op de stoep te staan?

Groetjes Sharon.

3

Ja hij is bekleed. En nee ik zou niet binnen 24 uur op de stoep staan maar haar family wel. Hij is trouwens al geboren!...... ze heeft er twee uur over gedaan....ik ga je advies wel in acht nemen. Bedankt voor je reactie.

Geniet van elke dag!!!!

vriesvragen [move]---> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

tipsytaartje schreef:

vriesvragen [move]---> td algemeen

Sorry, dacht dat het een decoreer vraag was....... :o maar nu ik idd teruglees.......

Geniet van elke dag!!!!