Onderwerp: Cake topper: Inspector Gadget met misverstand :-S
Ik was gevraagd een Caketopper te maken van Inspector Gadget, voor een cake van 23X33 cm. Ik braaf aan de slag met supervoorbeeld van Wendy voor het gezicht, en was, al zeg ik het zelf, behoorlijk blij met het resultaat. Belt ze gisteren om af te spreken over het hoe en waar van het ophalen, zegt ze "Het wordt toch niet zo'n klein dingetje als de topper van de dooptaart laatst, toch?" ( Dat was een hobbelpaard, en mijn Gadget was inderdaad niet veel groter, eerder kleiner
) Ik uitgelegd dat de poppetjes die ik maak zelden groter zijn dan dit, en als het iets groots is wat ze voor zich had dan is het vaak iets waar echt nog cake ofzo inzit, maar ja, in het Grieks communiceren is toch wel een handicap
Niet dat ze lastig was, of vervelend, maar ik merkte gewoon dat ze zich iets heel anders voorstelde dan wat ik aan het maken was
Anyway, ik heb haar zo goed en zo kwaad als ik kon gerustgesteld dat het met die grote rode 'blob' waar die uitkruipt echt wel de taart zal vullen, maar toen heb ik van de schrik geloof ik Brain de hond een tikkie te groot gemaakt!

Nu maar hopen dat ie
a) heel aankomt ( hij werd door een kereltje op een brommertje opgehaald: heb hem gezegd dat ie als een oud wijf moet rijden en alle bochten te voet moet nemen
)
b) toch nog naar wens blijkt te zijn!
Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
.