Onderwerp: bruidstaart
hey meiden,
lange tijd hier niet geweest maar onderhand wel lekker verder wezen oefenen met mate (was zwanger en kon marsepein toen echt niet luchten)
nu is het volgende aan de hand! ik heb mijn zusje beloofd om als kado voor haar bruiloft de bruidstaartr te maken. maar uiteraard geen idee hoe ik dit aan moet pakken.
het moet een taart worden voor +- 90 personen. ronde vormen . ik heb de volgende maten hier liggen :
-18
-24
-28
ik zal uiteraard wat moeten kopen zoals standaards en bakvormen. ook ingredienten etc maar weet gewoon niet hoe te beginnen.
het thema is wit met zilver. en wil graag de bloemen zilver maken en de taarten wit bekleden. het moet allemaal op locatie gemaakt worden aangezien ze in belgie trouwen en we daar ook een week verblijven. ze hebben daar goede ovens maar geen vriezer. wel grote koelkasten.
de volgende vragen rijzen nu:
- welke bakvormen zal ik kopen?
- welke vullingen zal ik gebruiken?
- hoeveel taarten heb ik nodig?
- wat moet ik aanschaffen wat betreft marsepein, bakmix etc etc etc
iemand nog tips of leuke dingen zoals leuke uitstekers etc? want dit is toch wel een groot project en vind het toch wel moeilijk aangezien er veel vanaf hangt. maar tegelijkertijd ook wel erg leuk want anders zouden ze geen bruidstaart nemen!
groetjes kim