1

Onderwerp: Roze, vooral heel veel roze!!!

Mijn nichtje viert morgen haar verjaardag, en tante Laura mocht de taart maken....  :s
Heel erg getwijfeld, want het is mijn eerste stapeltaart. Toch maar "ja" gezegd, maar wel eerlijk aangegeven dat ze geen meesterwerk moest verwachten.
Maak tenslotte pas 4 maanden taarten!  :)

Hij moest vooral roze zijn..........................en dat is hij geworden!  :Y  :lol:

Ik heb heel veel taarten hier op het forum bekeken, dus als je iets van jezelf terug ziet:

Echt ontzettend bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

http://94.100.115.136/1179150001-1179200000/1179166301-1179166400/1179166386_5_4hoe_1.jpeg

http://94.100.122.40/1179150001-1179200000/1179187601-1179187700/1179187673_5_8E53_1.jpeg

2

Re: Roze, vooral heel veel roze!!!

Prachtig!!!!  :cool:  op voor de roze tintjes, maar voor een meisje van 3 mag het hoor!

I just love it....!!

3

WOW, WOW, WOW, wat een superduper gave stapel. PRACHTIG. Prachtige kroon, geweldige bloemen, fantastische cijfer.

Wow!!! echt een geweldige stapel!!! Mag ik zo brutaal zijn en vragen wat voor een steentjes je bv op de 3 hebt gebruikt en in de binnenkantjes van de bloemen? Echt heel erg mooi, ik ben benieuwd of dit ook eetbaar is?

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

5 Laatst bewerkt door Carien (10-12-2010 18:42)

Nou ja! Maak pas 4 maanden taart! 'T wordt geen meesterwerk!
Zegt ze .....

.........en dan zie je de foto's. Dat klopt toch helemaal niet met elkaar? :nooo 

PRACHTIG! :Y

Ik zit stomverbaasd te kijken, dat zou betekenen dat ik over 2 maanden ook zo'n taart in elkaar draai :/ , ik weet niet hoor.

Ga zo door! :thumb:

Oh ja, nog een vraagje: de 3 en de tiara, heb je dat 'gewoon' met handgerolde strengen gemaakt?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

ik val in herhaling (gezien de vorige berichten ) maar dit is echt heeeeeel mooi en ik ben idd ook nieuwsgiering hoe je die tiara en de 3 hebt gemaakt..............knap gedaan

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

7

Nou je mag er trots op zijn hoor, hij is prachtig !!  :thumb:

8

:o  :o  :o

Wat een super lieve berichtjes!!!

De tiara en de "3" zijn strengen van witte fondant met tylose. Daarna heb ik ze gesprayd met Pearl spray.

De steentjes op de "3" en op de bloemen op de tiara zijn helaas van plastic, die je met scrapbooken wel eens gebruikt. Heb er een hekel aan om plastic te gebruiken op een taart, maar dit maakte hem echt af.  :s  :shh:
Maar de steentjes op de bloemen die de zijkant sieren, zijn allemaal van suiker.

Heb wel al een stuk of 20 taarten gemaakt, maar durfde een stapel niet aan.
Uiteindelijk is het me meegevallen!  :thumb:

9

dat bloemetje met stipjes, hoe heb je die gemaakt?

10

Dat is een zijde bloem. Mijn schoonzusje wil de kroon bewaren en fondant gaat echt verkleuren na verloop van tijd. Ik kreeg de bloemen op de kroon, en heb daar de taart en kroon omheen gemaakt. Het idee van de kroon komt van YouTube, maar dan mijn eigen ontwerp.
Maar volgens mij moet hij gewoon te maken zijn, met mini stipjes fondant.
Is wel even een werkje, maar dat moet te doen zijn.

11

jeetje wat mooi, goed uitgewerkt! kan niet geloven dat je nog maar een paar maanden bezig bent, volgens mij heb je echt talent! Ik zou echter wel met eetbare materialen gaan werken...

12

O grappig. Ik snapte al niet hoe je dat gedaan had. Bedankt voor je antwoord.

13

ik vind m ook super! Ik hou van roze  :lol:
en ehhhh...nog maar 4 mnd taarten?? je mag trots zijn hoor!!

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

14

Hier mag je echt wel trots op zijn!!

Maak van/op elke dag iets moois, groetjes Mara

15

Wat een prachtig exemplaar!!!

16

Barbaral schreef:

jeetje wat mooi, goed uitgewerkt! kan niet geloven dat je nog maar een paar maanden bezig bent, volgens mij heb je echt talent! Ik zou echter wel met eetbare materialen gaan werken...

De bloemen van fondant maken had makkelijker geweest, dan hadden ze namelijk met de kroon kunnen drogen... Had het niet zo'n ramp geweest om ze op de kroon te krijgen.
Maar het is nou niet dat de taart niet te eten is....  :s  :s  :s De kroon en "3" zijn niet eetbaar vanwege de berg tylose, vandaar dat ik me er deze keer ook niet druk om heb gemaakt.
Maar goed, graag hoor ik waar ik dat soort steentjes kan vinden die eetbaar zijn!!!  :thumb:

17

Ik vind dat je het ontzettend leuk heb bedacht, juist de combi van eetbaar voor de eetbaar gedeelte, en de kroon en 3 die je toch niet eet (vanwege al tylose, en ook omdat de ontvangers meestal toch iets van de taart willen bewaren) met 'niet eetbare' versiering heb gemaakt.

wat belangrijk is natuurlijk, is dat de ontvangers weten dat het niet eetbaar is.

18

nou daar mag je heel trots op zijn hoor , hele mooie taart , i love roze  :Y  hihi

19

Goed gedaan! Daar ga je punten mee scoren bij je nichtje (en haar mama  :Y )

Groet, Jolanda

20

Die is Gaaf!!

21

Heel roze, eeeuuuuh  mooi bedoel ik natuurlijk  :)

22

Leuk gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

23

Nou, ze waren helemaal verbijsterd toen ik hem tevoorschijn haalde!!!

Hij is goedgekeurd!!!  :Y  :Y  :Y

Lau, ik ben supertrots op je! Ik weet dat je nog echt maar heel kort taarten maakt, dat je gewoon talent hebt!!!

Kus, Kim x

25

Eetbare edelstenen zijn kant-en-klaar te koop in de webshop maar ook zelf te maken met een daarvoor bedoelde mold uit fondant of uit vloeibaar suiker (isomolt).

Met zoete groet! Akire