201

Re: Annelies kun jij ons dit ook leren?

rosajati schreef:

Met een aantal op de reservebank voel ik me minder bezwaard om alweer af te melden. Gaat helaas niet lukken  :(  :(

Aaaajj... Sandra, nu ben ik oprecht teleurgesteld voor jou! En aan de andere kant ook wel weer erg blij als ik dan van de partij mag zijn.....
Nouja het komt bij de taartstolp straks wel weer goed ;)

Als ik er nu inderdaad bij mag zijn van Annelies... is er iemand uit Apeldoorn waarbij ik mee mag rijden? Zonde om allemaal apart die kant op te gaan toch??

202

mochten er nog meer afmeldingen komen dan zet ik mezelf heeeeuuuullll graag op de reservebank!

ben benieuwd... :o

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

203

Als er mensen met mij mee willen rijden.
Dit is mijn route:

http://routenet.nl/route.aspx?task=rout … 0%2014:45|

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

204

cassie schreef:
rosajati schreef:

Met een aantal op de reservebank voel ik me minder bezwaard om alweer af te melden. Gaat helaas niet lukken  :(  :(

Aaaajj... Sandra, nu ben ik oprecht teleurgesteld voor jou! En aan de andere kant ook wel weer erg blij als ik dan van de partij mag zijn.....

Als ik er nu inderdaad bij mag zijn van Annelies... is er iemand uit Apeldoorn waarbij ik mee mag rijden? Zonde om allemaal apart die kant op te gaan toch??

ik ben om 9:15 op het station in Apeldoorn dus als je daar staat kan je meerijden

dit is mijn route :

http://www.routenet.nl/route.aspx?task= … 0%2015:15|

205

ik zal mijn route(tje) er ook bij zetten, mocht ik iemand aan kunnen pikken hoor ik het wel!

http://www.routenet.nl/route.aspx?task= … 16%3A00%7C

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

206

Annelies, liefste Annelies, zou je de workshop niet ook op 5 januari willen geven...? Die komt ook wel vol en ik hoop er dan bij te zitten...
Je bent echt de Anneliefste...  :Y  ;)

207 Laatst bewerkt door Hertje (10-12-2010 16:17)

Wauw, ik ben 1e reserve. Natuurlijk hoop ik dat niemand hoeft af te zeggen, maar toch........ O-)   :o

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

208

Biggeltaart schreef:

Annelies, liefste Annelies, zou je de workshop niet ook op 5 januari willen geven...? Die komt ook wel vol en ik hoop er dan bij te zitten...

Daar heb ik ook over zitten denken...maar...
De eerste groep van 10 (die is ontstaan na deze topic) heb ik spontaan uitgenodigd om te komen fröbelen, dus zonder kosten, dat is logisch.

Ik ga er sowieso workshops in geven, want dit is ook helemaal mijn ding!!

Maar om nou de eerste groep gratis te doen en de tweede groep een workshop te geven tegen betaling vind ik ook zo wat, want ik vind jullie allemaal even lief!

Dus laat me er even over nadenken hoe ik dit een beetje op kan lossen.....want dat weet ik even niet.... :/

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

209

O jee!! Annelies ik had helemaal niet begrepen dat het gratis was. Heel erg lief natuurlijk, maar dan stoot je jezelf brood uit de mond en dat kan natuurlijk niet. Je moet je gewone tarief rekenen hoor, anders durf ik nooit meer zo iets te vragen :nooo

En dat zou toch wel een beetje zonde zijn, als ik weer zo iets leuks tegen zou komen toch? :+

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

210 Laatst bewerkt door Assie de Graaf (10-12-2010 18:28)

cassie schreef:
rosajati schreef:

@ cassie je kan wel mee rijden ga alleen rond 3 uur weg ivm. kerstviering kinderen,

211

Heidimaris schreef:

O jee!! Annelies ik had helemaal niet begrepen dat het gratis was. Heel erg lief natuurlijk, maar dan stoot je jezelf brood uit de mond en dat kan natuurlijk niet. Je moet je gewone tarief rekenen hoor, anders durf ik nooit meer zo iets te vragen :nooo

En dat zou toch wel een beetje zonde zijn, als ik weer zo iets leuks tegen zou komen toch? :+

Lieve Heidi, voel je alsjeblieft niet bezwaard!!!!
Ik ben degene die er zelf een fröbeldag van heeft gemaakt. Fröbelen (hulp aanbieden) is naar mijn mening gratis en dat blijft bij mij ook zo! Punt. :+
(Trouwens, je hoeft niet altijd overal geld aan willen verdienen....)

Nee, laat je niet weerhouden om, als je weer iets leuks ziet dit weer te melden...is het veuls te leuk voor!!

Nu nog een leuke oplossing voor de tweede groep..... :think:

212

Annelies schreef:
Heidimaris schreef:

Lieve Heidi, voel je alsjeblieft niet bezwaard!!!!
Ik ben degene die er zelf een fröbeldag van heeft gemaakt. Fröbelen (hulp aanbieden) is naar mijn mening gratis en dat blijft bij mij ook zo! Punt. :+
(Trouwens, je hoeft niet altijd overal geld aan willen verdienen....)

Nee, laat je niet weerhouden om, als je weer iets leuks ziet dit weer te melden...is het veuls te leuk voor!!

Nu nog een leuke oplossing voor de tweede groep..... :think:

Annelies je bent een schat maar dat wist je al he  :Y  :Y  ;)  ;)

Voor de tweede lading dat Gooien we woensdag wel in de groep !!!

Moet ik nog iets van drinken of anders meenemen ??

213

Nee hoor, ik zorg voor genoeg drinken... :Y
Alleen dat bakken hè..... :D  :lol: , dus van mijn kant geen lekkers.... :s

214

Aangevuld met de eventuele reserves
                                            15 dec                 
                                     10.00 - 16.00 uur

1. Heidimaris                     ja
2. Chantelle                       ja
3. Dot                                 ja
4. Akire                               ja
5. Chocotoetje                   ja
6. Blanche                         ja
7. Liekie                             ja
8. Assie de Graaf               ja
9. Liftrasa                          ja
10. Cassie                         ja
Vooralsnog reserve
11. Hertje                          ja
12. Sjakkie40                     ja

Groetjes, Elly

215

Voor de tweede lading dat Gooien we woensdag wel in de groep !!!

Ojee, allemaal helderziende dames aan tafel bij Annelies...
Ik hoop dat de volgende keer snel komt, en dat ik erbij kan zijn natuurlijk! Betaald of gratis, koekjes meebrengen of lekkers voor bij de koffie maken - ik lees het hier wel!

Veel plezier woensdag, en showen hoor!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

216

Annelies schreef:
Biggeltaart schreef:

De eerste groep van 10 (die is ontstaan na deze topic) heb ik spontaan uitgenodigd om te komen fröbelen, dus zonder kosten, dat is logisch.

Maar om nou de eerste groep gratis te doen en de tweede groep een workshop te geven tegen betaling vind ik ook zo wat, want ik vind jullie allemaal even lief!

Dus laat me er even over nadenken hoe ik dit een beetje op kan lossen.....want dat weet ik even niet.... :/

Lieve Annelies, dit is een spontane actie en hartstikke leuk. Jij bent op het idee gebracht door topicstartster en deze freubeldag biedt je mooi de gelegenheid een nieuwe workshop te ontwikkelen. Nou geweldig toch. Maar iedereen begrijpt echt wel dat je niet aan de gang kunt blijven. Joh, het is toch goed zo?

Groetjes, Elly

217

Annelies schreef:
Biggeltaart schreef:

Ohhhh, gratis heb ik niet eens over nagedacht.
Ik betaal je met liefde (en echt geld  ;) ) voor deze workshop, voel je niet bezwaard om hier een prijsje voor te rekenen. Jouw tijd is toch ook geld waard? Wel hou ik me aanbevolen voor een plekje op de lijst voor de workshop, vergeet je me niet?

218

Baal baal baal  :| Was ik een keer op tijd, dan kan ik niet komen ivm werk  :s  Voor een nieuwe datum hou ik me aanbevolen  ;)

Veel liefs Rafaëla

219

@Chantelle, bedankt voor je aanbod, maar zaterdag heb ik Assie de graaf gezien en daarmee afgesproken om mee te rijden. Zij komt ook uit apeldoorn, dus wel net zo makkelijk!

Als laatste nieuwkomer zijn een paar dingetjes me nog niet helemaal duidelijk......
*De koekjes die je moet maken, heb ik het goed begrepen dat die 8 bij 10 moeten zijn?
*En wat betreft de lunch, ik lees over eigen lunch mee nemen , maar ik lees ook over ieder iets mee nemen en dan zo de lunch samen stellen. Wat is nu de bedoeling?

220

en heb ik als koekjesbak"kluns" het goed begrepen dat er koekjes genoeg zijn en dat ik daar dan woensdag mijn financiele bijdrage voor meeneem....?

en als ik het volgende meeneem heb ik alles wat we nodig hebben toch?:

- penseeltje 002
- penseeltje 003
- penseeltje nr. 4
- koektrommeltje oid
- keukenrol oid in t trommeltje
- lunch pakketje (iedereen voor zich had ik begrepen??)

groetjes!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

221

Annelies zorgt voor het drinken koffie thee ect en de rest van de materialen.
Heidi en ik voor de koekjes :P 
Ik voor iets bij de koffie
Jullie zelf je eigen lunch .....  ;)

En als je een uitspatting hebt neem je ook wat lekkers mee  :lol:  :lol:  :lol:

Tot woensdag. ;)

222

Te laat ontdekt dat er hier zo veel mogelijkheden zijn op dit forum. :grr:
Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe voor as. woensdag.

223

Ik heb geen penseeltje 4, wie weet waar ik die nog kan scoren??
Ook wil ik vragen aan de dames uit Apeldoorn, wie woont er in de buurt van Zuiderlaan?? Ik wil graag morgen iets van MP daar laten ophalen...

Ik hoor het graag, heb adres en telefoonnummer hier thuis.
Mail maar!

Groetjes, Dorothea.

224

Chantelle schreef:

Annelies zorgt voor het drinken koffie thee ect en de rest van de materialen.
Heidi en ik voor de koekjes :P 
Ik voor iets bij de koffie
Jullie zelf je eigen lunch .....  ;)

En als je een uitspatting hebt neem je ook wat lekkers mee  :lol:  :lol:  :lol:

Tot woensdag. ;)

Ik zal zeker wat lekers meenemen.
Maar lees ik het nu goed dat ik dus geen koekjes hoef te bakken ?
Als ik ze wel moet bakken zou ik graag willen weten welke koekjes het mooist/best is.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

225

Heidimaris schreef:

Oei ik hoop dat de Praxis zulke kwastjes heeft, want daar ga ik morgen naar toe.

Voor mij hoef je geen rekening te houden met de lunch, dat is zo ingewikkeld, die neem ik zelf wel mee :Y

Ik ga zondag koekjes bakken hoeveel wil je dat ik er bak? 66 is niet zo veel hoor, zeker niet in rechthoeken, dus je zegt het maar.
Als Chantelle en ik het samen doen zijn dat er 33 pp. Het is zeker handig om wat extra mee te nemen. :+

Iedereen moet natuurlijk wel een trommel of zo iets en iets als keukenrol of servetten meenemen om de koekjes in te vervoeren.

zie deze  ;)