1

Onderwerp: 1e keer woezel en pip geboetseerd

Ik ben sinds kort een beetje aan het oefenen met boetseren omdat ik het altijd zo mooi uit vind zien. Gelukkig had ik een mooie uitleg gevonden van het boetseren (volgens mij hier op het forum), dus dat heeft mij een aardig eind geholpen.
Hierbij nog mijn dank hiervoor en voor alle inspiratie die ik via dit forum heb opgedaan.

De taart is opgebouwd uit een ronde taart van 25 en 20 cm en gevuld met heel standaard aardbeien bavaroise en zwitserse room.

http://94.100.121.246/1125950001-1126000000/1125986901-1125987000/1125986965_6_ADrM.jpeg

http://94.100.121.214/1125950001-1126000000/1125987201-1125987300/1125987249_6_oMVC.jpeg

2

Re: 1e keer woezel en pip geboetseerd

Dat is een leuke en mooie taart geworden.
En woezel en pip zijn ook zeker herkenbaar. :thumb:
en leuk geworden.

Groetjes Jesni

3

jesni schreef:

en leuk geworden.

Groetjes Jesni

Dank je wel! Zelf vond ik ze ook herkenbaar. Nog even getest door aan mijn kinderen te laten zien en reageerde gelijk met woezel en pip, dus ik helemaal blij :-)

4

Super leuk  :thumb:

5

prachtige stapel

6

Mooi geboetseerd en je taarten zijn ook helemaal in de roze en blauwe Woezel en Pip droomtuin kleuren, leuk!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Heel mooi geboetseerd!
Vind je taart ook heel mooi zo, is echt helemaal af

wat een feestje! goed gedaan  :Y

liefs marieke

9

Dank jullie wel!
De kleuren combi heb ik hier op het forum gezien en vond die zo erg mooi. Denk dat ik deze combi nog wel eens vaker ga gebruiken :)

10

Wat een schatjes!

Alexandra13 schreef:
jesni schreef:

en leuk geworden.

Groetjes Jesni

Dank je wel! Zelf vond ik ze ook herkenbaar. Nog even getest door aan mijn kinderen te laten zien en reageerde gelijk met woezel en pip, dus ik helemaal blij :-)

Haha, dat doe ik ook altijd bij mijn kinderen. Als ze de poppetjes herkennen, is mijn missie geslaagd  :lol:

12

weer een mooie strakke taart Alexandra, zoals gewoonlijk bij jouw taarten,en leuk hé dat boetseren,krijg ook de smaak te pakken  :Y
taartgroetjes Carla