1

Onderwerp: logo taart

mijn man heeft vandaag zijn laatste werkdag en begint maandag voor zichzelf als zzp-er. ik heb dit taartje voor op zijn werk gemaakt met zijn nieuwe logo.
het ging alleen niet helemaal zoals ik wilde. het was voor mij de eerste taart met fondant, maar die was super zacht! (weet niet of dat altijd met fondant is?) en toen liet ik een drupje water op het logo vallen :(  en ik had helemaal geen inspiratie... wat zijn mannentaarten moeilijk zeg! op de fogto ziet de kleur groen er heel fel uit maar in het echt is hij bijna de kleur van het logo?
(rietchy bedankt voor het printje!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WO8GPGQR-D.jpg

2

Re: logo taart

Ik vind het een mooie afsluiting van zijn oude baan en een goed begin voor zijn eigen start. Hoezo mannentaarten moeilijk? Hij voldoet toch aan jouw idee? Een 18+ taart zou minder bij deze situatie passen toch? Ik vind hem leuk!

3

ik vind hem goed gelukt en een mooi logo hoor! Soms heb je zelf iets in je hoofd en als het dat niet wordt valt het een beetje tegen. Een ander vind het heel erg mooi! Fondant is in het begin wat lastiger misschien (omdat je anders gewend bent), effe oefenen en het komt vast goed!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

heel mooi gedaan!

5

Mooie taart hoor! En succes met de nieuwe start!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"