Re: Annelies kun jij ons dit ook leren?
ik heb oppas kunnen regelen dus als ik nog er bij kan graag.
ga ik alleen iets eerder weg.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?
ik heb oppas kunnen regelen dus als ik nog er bij kan graag.
ga ik alleen iets eerder weg.
Ik heb het even opgemeten..... , maar ik denk dat 8 x 6 cm groot genoeg is.
Is dat een beetje "maat" voor een koekje?
Alvast bedankt Chantelle! Fijn dat je ook wat koekjes voor mij bakt.
Zie echt uit naar de 15e... heb er zin in, heb er zin in, YEAH.
Doeg.
Voor een koekje is 8x6 een prima maat lijkt me (ik eet ze toch niet )
Als het voor jou maar groot genoeg is, want zo groot is het niet.
8x10 kan ook, je weet hoe goed ik ben in priegelen
De laatste update 15 dec
10.00 - 16.00 uur
1. Heidimaris ja
2. Chantelle ja
3. Dot ja
4. Akire ja
5. Maggie ja
6. Chocotoetje ja
7. Blanche ja
8. Liekie ja
9. Assie de Graaf ja
10. Rosajati ja
Veel plezier dames, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!
ik ga ze de 14 de bakken als ik het dan maar weet ha ha
Stond er nog iemand reserve?
Ik geloof niet dat ik het oppassen rond ga krijgen. Mijn vaste oppas kan niet, en mijn reserve ook niet. Schoonouders heb ik gisteren al gevraagd voor vrijdag 17 dec omdat ik dan op een kerstmarkt sta. Dus ik ben bang dat het niet lukken gaat.
Is er iemand die ècht (uit ervaring) weet hoe groot de koekjes moeten worden???
Het is zo jammer als ik straks mijn ontwerpjes te groot of te klein heb gemaakt....
Dus.....h e l p ......
Stond er nog iemand reserve?
Ik geloof niet dat ik het oppassen rond ga krijgen. Mijn vaste oppas kan niet, en mijn reserve ook niet. Schoonouders heb ik gisteren al gevraagd voor vrijdag 17 dec omdat ik dan op een kerstmarkt sta. Dus ik ben bang dat het niet lukken gaat.
Nee, er stond niemand meer reserve. De reserves konden niet op 15 dec.
Maggie schreef:Stond er nog iemand reserve?
Ik geloof niet dat ik het oppassen rond ga krijgen. Mijn vaste oppas kan niet, en mijn reserve ook niet. Schoonouders heb ik gisteren al gevraagd voor vrijdag 17 dec omdat ik dan op een kerstmarkt sta. Dus ik ben bang dat het niet lukken gaat.Nee, er stond niemand meer reserve.
Goh, en was een enorme lijst. Ik had eigenlijk verwacht dat de tweede datum gekozen zou worden, omdat van de eerste tien mensen op die dag de meeste mensen zouden kunnen.
Ik ga morgen nog even rondvragen, voor oppas. Weet je wat het is, meestal gaan de meiden wel bij iemand spelen op woensdag, maar ik moet ruim 1,5 uur rijden naar Annelies. Dus als ik daar weg ga om 16.00 uur ben ik pas tegen 18.00 uur thuis. Kan niet verwachten dat ze zo lang bij iemand kunnen blijven spelen. Vandaar.
Ik wil wel reserve
Kan altijd wat regelen met oppas
Elly67 schreef:Maggie schreef:Stond er nog iemand reserve?
Ik geloof niet dat ik het oppassen rond ga krijgen. Mijn vaste oppas kan niet, en mijn reserve ook niet. Schoonouders heb ik gisteren al gevraagd voor vrijdag 17 dec omdat ik dan op een kerstmarkt sta. Dus ik ben bang dat het niet lukken gaat.Nee, er stond niemand meer reserve.
Goh, en was een enorme lijst. Ik had eigenlijk verwacht dat de tweede datum gekozen zou worden, omdat van de eerste tien mensen op die dag de meeste mensen zouden kunnen.
Ik ga morgen nog even rondvragen, voor oppas. Weet je wat het is, meestal gaan de meiden wel bij iemand spelen op woensdag, maar ik moet ruim 1,5 uur rijden naar Annelies. Dus als ik daar weg ga om 16.00 uur ben ik pas tegen 18.00 uur thuis. Kan niet verwachten dat ze zo lang bij iemand kunnen blijven spelen. Vandaar.
Er hadden zich 25 mensen aangemeld. Precies 10 daarvan konden op 15 dec.
Ik wil wel reserve
Kan altijd wat regelen met oppas
Ik krijg net een afwijzing van mijn schoonzusje, zij kan niet oppassen. Dus als het jouw wel lukt om het rond te krijgen, dan kan jij beter gaan dan ik. Het is ook zo vervelend voor iedereen die zo hard bezig is om een leuke dag te regelen dat er dan weer allerlei mensen zich ineens weer terug gaan trekken. Dus als Elly het er mee eens is, (en de anderen die hier zo druk mee bezig zijn geweest) dan kun jij mijn plekje wel innemen.
@ maggie dat zou helemaal geweldig zijn
Ik wacht het antwoord van Elly en de anderen af.
liftrasa schreef:Ik wil wel reserve
Kan altijd wat regelen met oppasDus als Elly het er mee eens is, .....
Whahaha, ahum. Ik heb hier geen zeggenschap over, ik kom ook niet 15 dec, ik heb alleen de aanmeldingen bijgehouden. Annelies kan maximaal 10 pers. kwijt, dus als er een plekje vrij komt, neem ik aan dat die ook weer opgevuld kan worden? Voor de zekerheid zou je het aan Annelies kunnen vragen.
Ik zal Annelies wel even mailen, thanks zover.
@ Annelies Als er een plekje vrij komt mag die dan weer worden opgevuld ? ( lief kijkend )
@ Annelies Als er een plekje vrij komt mag die dan weer worden opgevuld ? ( lief kijkend )
Ik heb haar gemaild, dus we zullen het spoedig horen denk ik.
Natuurlijk mag het plekje dan opgevuld worden; geen probleem hoor!
Heeft iemand nog een antwoord op mijn koekjes-afmeting-vraag??
Veel plezier liftrasa!!!
Vind het wel jammer, maar ja. Komt vast wel weer een keer iets anders leuks op mijn pad.
Ik zou ze niet te klein doen als je met royal icing werkt denk ik. Is het niet een idee eerst het ontwerp te maken op voor jou werkbare grootte en daar de afm. van de koekjes op aanpassen?
En nog een update 15 dec
10.00 - 16.00 uur
1. Heidimaris ja
2. Chantelle ja
3. Dot ja
4. Akire ja
5. Chocotoetje ja
6. Blanche ja
7. Liekie ja
8. Assie de Graaf ja
9. Rosajati ja
10. Liftrasa ja
Vooralsnog staan er geen mensen reserve.
Annelies heb even gemeten maar 10 x 8 centimeter lijkt mij een mooie maat
Dank jullie wel voor de maat: die wordt dus definitief 10 x 8 cm.
(Kunnen de baksters ook aan de gang.... )
Hoeveel koekjes per persoon....6 ? (voor 11 personen 66/80 (breuk ) koekjes?
Voor de koekenbaksters: ik vind dat de kosten gezamelijk gedeeld moeten worden......en alvast heel erg bedankt!!!!
Dank jullie wel voor de maat: die wordt dus definitief 10 x 8 cm.
(Kunnen de baksters ook aan de gang.... )Hoeveel koekjes per persoon....6 ?
Lijkt mij genoeg alleen een paar extra voor de klunzen voor al mijzelf ha ha die zo,n koekje breken
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Annelies kun jij ons dit ook leren?