1

Onderwerp: Voorstellen: Petra uit Oegstgeest

Hoi,

Ik ben Petra (42) en woon in Oegstgeest. Van de week heb ik een workshop cupcakes maken gedaan in Alphen, erg leuk. Daardoor ben ik warm gaan lopen voor taarten (en ander lekkers) maken.

Als iemand tips heeft voor leuke workshops dan hoor ik het graag. Ook afspraken voor freubel ontmoetingen in de buurt zie ik graag in mijn mailbox verschijnen.

Hartelijke groeten, Petra

2

Re: Voorstellen: Petra uit Oegstgeest

Wat grappig, ik heb 2 weken geleden in Leiden een workshop gehad.
Heb idd ook de smaak te pakken gekregen en al wat spullen besteld.

Nu eerst zien of de ideen die in mijn hoofd zitten ook op een taart terecht kunnen komen. ;)

Heb jij verder al dingen in huis?

3

Welkom op het forum. Maar pas op het is zeer verslavend

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

Welkom dorpsgenoot :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Hi Rene & Carin,

Rene: Neuh, ik heb nog niet echt dingen in huis, ik hou het eerst bij workshops voor ik van alles aan ga schaffen ;). En jij ?

Carin: Ik heb op je website gekeken en kreeg een doorlink naar Hyves (de link dit ook in het berichtje staat). Ik heb Hyves er een paar weken geleden afgeknikkerd, dus kan het verder niet bekijken. Jammer. Ik ben wel geïnteresseerd in workshops, helemaal als dat in de buurt is ;).

Groetjes, Petra

6 Laatst bewerkt door Carin (24-12-2010 22:41)

Mijn website is al een poosje uit de lucht, vanwege technische redenen. De waarheid: ik heb nog steeds niemand gevonden die een website voor me kan bouwen en me bovendien daarna kan leren hoe ik die zelf kan bijhouden :D. En geloof me: dat laatste is werkelijk een enorme opdracht :lol:
Op de hyves staan nu al mijn taartenfoto's. De workshops staan even stil momenteel vanwege prive-omstandigheden, en dat is dus niets technisch :s

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep