1

Onderwerp: Weet het even niet HELP

Goedemorgen,

Ik heb een paar vraagjes. Ik moet vandaag een berg cupcakes maken. Nu ga ik daar zwarte muzieknoten opmaken met witte lijntjes zeg maar. Nu weet ik ff niet welke kleur ik eronder zal doen. Wit kan niet want dan zie je mijn lijntjes niet. Iemand misschien een idee..

En ik ga ze daarna compleet invriezen. Ze zijn voor volgende week maar dan heb ik echt geen tijd. Moet ik ze nou eerst in folie inpakken en dan in doos in vriezer? Of kunnen ze los in folie in de vriezer of alleen in de doos?? Wie helpt mij?

Alvast bedankt.

2

Re: Weet het even niet HELP

Waarom geen zwarte lijntjes en noten op een witte onderkant. Zo zien ze er in het echt toch ook uit?  :think:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ik denk dat metalic purple ook een mooie kleur als ondergrond is (moet je die natuurlijk wel in huis hebben !!)

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

4

jolanda71 schreef:

Waarom geen zwarte lijntjes en noten op een witte onderkant. Zo zien ze er in het echt toch ook uit?  :think:

Ja, dacht ik ook gelijk aan...

Ik doe ze meestal in de doos en die vervolgens in een grote plastic zak in de vriezer.

Witte achtergrond met zwarte lijntjes en noten lijkt mij ook het mooiste  :thumb:

6

Ja, stom van mij. Natuurlijk moeten die lijntjes zwart... Beetje dom dacht echt dat ze wit waren. Totdat ik jullie reacties las.. Gelukkig op tijd dus heb ze idd in het zwart lijntjes en zwarte noten hahaha.

Maar even over invriezen. Ze zijn voor mijn moeder en nu past de doos niet in de vriezer... Kun je ze ook los in de vriezer zetten of is dat echt geen optie? En ontdooien 24 uur van te voren in de koelkast of ik een koele kamer?

alvast bedankt.

Ik doe ze in diepvrieszakjes, goed afgesloten. Ze zijn binnen no-time ontdooid. Ik lees even mee, misschien zijn er andere mogelijkheden...

8

oke en dan heb je ze ook helemaal kant en klaar?

Had nog een kleine doos dus zou toch eventueel in doos kunne. Heb zitten zoeken op forum maar kom er niet uit. Hoop dat iemand snel duidelijkheid kan geven want wil ze vanavond de vriezer indoen.

9

Esther68 schreef:
jolanda71 schreef:

Ja, dacht ik ook gelijk aan...

dacht ik ook aan

Je kan ze ook op een onderplaat zetten (of bord) en dan in een plastic zak doen. Zeker als er al decoratie op zit heb je op deze manier minder kans op beschadigingen. Kan zelfs zonder plastic zak, maar daar ben ik niet zo'n fan van...
Je kan ze helemaal af invriezen, geen probleem  :Y

Als je ze 2,5 uur van te voren uit de vriezer haalt en buiten de koelkast laat staan zijn ze wel ontdooit hoor  :thumb: