1

Onderwerp: Afdruk van mijn orchard lace flowers

Ik heb daarjuist voor de eerste keer de orchard lace flowers gebruikt. De grootste lukte perfect. Maar bij de drie andere heb ik op mijn fondant steeds een afdruk van de F, L en 4 die aan de binnenkant van de lace flower staan  :s  Geen idee hoe dit komt. Ik rol de fondant volgens mij voldoende dun uit. Iemand die weet hoe dit kom?

Groetjes van Natascha!

Re: Afdruk van mijn orchard lace flowers

dan rol je hem te dik uit :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

ik heb dat ook altijd, maar ik camoufleer het met pareltjes ;)

Liefs Samantha

4

OOooOoohh.. die  staat ook op mijn lijstje...nu kijk ik nog meer uit naar een datum voor de freubeldag  :D  ;)

5

tipsytaartje schreef:

En ik dacht dat ik het al zo dun uitgerold had  :s  Ik weet niet of ik het nog dunner krijg...

Groetjes van Natascha!

6 Laatst bewerkt door Vicarth (09-12-2010 15:07)

Reini schreef:

OOooOoohh.. die  staat ook op mijn lijstje...nu kijk ik nog meer uit naar een datum voor de freubeldag  :D  ;)

Ik vind het ook verdacht stil in ons topic  :lol:  Ik ben maar aan het wachten tot JULLIE een datum prikken (hint, hint)   :D

Groetjes van Natascha!

7

Vicarth schreef:
Reini schreef:

Ik vind het ook verdacht stil in ons topic  :lol:  Ik ben maar aan het wachten tot JULLIE een datum prikken (hint, hint)   :D

Hint, wat is dat? Is dat zoiets als ik mijn man vaak probeer te geven maar dat nooit lukt?  :D  :D

8

Reini, je bent des duivels!!!

Groetjes van Natascha!

9

Vicarth schreef:
tipsytaartje schreef:

En ik dacht dat ik het al zo dun uitgerold had  :s  Ik weet niet of ik het nog dunner krijg...

koop voor 15 euro bij de kijkshop een pastamachine :Y

Dat is super voor dun uitrollen, perfect voor de laceflower.

10

even over die pastamachine......kan je daarmee alleen kleine stukjes fondant mee "plat"maken of ook voor je hele taart?
zodat je een grote lap krijg voor over je taart?

ik kan niet zo goed zien hoe groot die is. :o

Groetjes Christa!

11

Vicarth schreef:

da's raar...dat zeggen mijn vrienden ook..straks ga ik het nog geloven.. woeahahaha (evil laugh)  O-)

Ik zal eens kijken welke data voor mij passen vanaf januari en die op topic gooien...en als je die lace dingen nog vervloekt tegen dan, dan kunnen we tegen dan samen vloeipapiertjes van die fondant proberen rollen  :D

12

Christa163 schreef:

even over die pastamachine......kan je daarmee alleen kleine stukjes fondant mee "plat"maken of ook voor je hele taart?

Alleen voor kleine lapjes, hij is meestal zo'n 15cm breed.

~ Never waste a good crisis... ~

13

Reini schreef:
Vicarth schreef:

da's raar...dat zeggen mijn vrienden ook..straks ga ik het nog geloven.. woeahahaha (evil laugh)  O-)

Ik zal eens kijken welke data voor mij passen vanaf januari en die op topic gooien...en als je die lace dingen nog vervloekt tegen dan, dan kunnen we tegen dan samen vloeipapiertjes van die fondant proberen rollen  :D

Ik heb ze intussen het raam uitgegooid  :x

Groetjes van Natascha!

14

Vicarth schreef:

Ik heb ze intussen het raam uitgegooid  :x

:lol:  :lol:  :lol:

15

Jultie schreef:
Christa163 schreef:

Alleen voor kleine lapjes, hij is meestal zo'n 15cm breed.

:Y

Sorry ik had je vraag niet meer gezien dus ik heb ook niet meer gereageerd. De mijne is 13 cm breed. Helemaal top voor decoraties.