Onderwerp: How to op vrouwonline van geboestseerde red robin door forumleden

Hier de link naar het filmpje dat gemaakt is van de howto van de Red Robin die we als een van de cupcake versier projectjes op de margriet winterfair met de deelnemers gemaakt hebben.

De site is http://www.vrouwonline.nl/recepten

Bij cupcakes versieren zie je al een foto het kan even duren voor het filmpje geladen is

Petra (hier op het forum sweetenfresh) presenteert het. Je ziet gelijk een impressie van ons chalet op de winterfair...

Veel plezier!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

Re: How to op vrouwonline van geboestseerde red robin door forumleden

wat leuk!

liefs marieke

3

Heel leuk

4

Alleen al de foto is geweldig :) , maar het filmpje doet het niet :( Is dat alleen bij mij?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Jozien schreef:

Alleen al de foto is geweldig :) , maar het filmpje doet het niet :( Is dat alleen bij mij?

Nee bij mij doet ie het ook niet.

Christine.

6

hier ook niet, jammergenoeg...

Groetjes, Dorothea.

7

Op het moment laadt de site gewoon niet... misschien erg druk..?

;-)

Kijk later vanavond nog wel een keer. Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

Toen ik hem bekeek was ie wel erg bezig, maar uiteindelijk nog eens gedrukt en toen deed ie het....

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl

9

:nooo: bij mij helaas niet... Heb het wel twintig keer geprobeerd, maar noppes :S

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

weet je de titel van het recept? Dan kun je namelijk zoeken. De link die je geeft doet het bij mij niet, ik kan via het menu wel naar recepten en dan zoeken, maar bij cupcakes vind ik niet deze...

11

Hij doet het bij mij wel :Y Geweldig leuk :thumb:

12

@Liessa: http://www.vrouwonline.nl/recepten/kook … -versieren

13

Ik heb het filmpje gezien  :) Je moet niet het 1e fotootje aanklikken, maar iets naar beneden scrollen.  Leuk Nicolette  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

14

Bij mij deed ie het gisteren ook niet, maar nu wel: leuk!!!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

15

Jeuj!!! De aanhouder wint :D

Eindelijk gezien... Bij mij was de truc om via Google Chrome naar de site te surfen, toen deed ie het eindelijk.... In Explorer blijft ie steeds hangen in de eerste 3 seconden :/

Petra, superleuk uitgelegd! En leuk bedacht zo, zonder ingewikkelde tools te maken en een schattig vogeltje als eindresultaat :)

Kheb hem toegevoegd aan mijn linkjessite! :thumb:

lief vogeltje.

Jozien schreef:

Jeuj!!! De aanhouder wint :D

Eindelijk gezien... Bij mij was de truc om via Google Chrome naar de site te surfen, toen deed ie het eindelijk.... In Explorer blijft ie steeds hangen in de eerste 3 seconden :/

Petra, superleuk uitgelegd! En leuk bedacht zo, zonder ingewikkelde tools te maken en een schattig vogeltje als eindresultaat :)

Kheb hem toegevoegd aan mijn linkjessite! :thumb:

Dank je wel Jozien, ook namens Petra!
We wilde mensen laten zien dat je zonder (veel) tooltjes toch iets  heel leuks kunt maken, al hadden sommige er voor het begin nog wel een hard hoofd in of ze dat zou lukken...maar iedereen blij en tevreden na afloop..soms hadden we wel 3 generaties aan 1 tafel

Naast het vogeltje hadden we ook nog het slapende rendiertje onder dekentje van Tal (rode boekje) op het programma staan.
Maar omdat we die niet zelf bedacht hebben (en dat ook braaf aan iedereen hebben laten zien dat boekje..) hebben we daar geen how to van gemaakt voor vrouw online...

gr. Nicolette

Aanvulling, we hebben tijdens de workshop (niet op het filmpje wel iedere keer uitgelegd dat we normaal geen cocktailprikker zouden gebruiken, maar rauwe spaghetti ivm de veiligheid...

Jammer dat het hier nu net niet op staat!