1

Onderwerp: hoe doen jullie dat Planning??

Hoi,

Ik moet voor woens 8  dec een taartje maken, mar dinsd moet ik werken.

Als ik deze nu maandag maak kan dat dan? hoe zit het dan met de versheid van de  taart? en de deco blijft deze mooi?

Normaal maak ik de taart een dag van te voren dan is ie altijd super vers heb nu alleen geen tijd moet onverwacht werken.

Bedank voor jullie hulp

2

Re: hoe doen jullie dat Planning??

Ligt er aan welke vulling je gaat gebruiken, slagroom zou ikzelf niet doen, maar verder is maandag maken en als er dan woensdag gegeten gaat worden geen enkel probleem!

3

hoi,

de vulling moet bon bon bloc zijn.

Dus dan toch maar dinsdag maken?

Ik zou maandagavond vullen en afsmeren. Dinsdag kun je misschien na je werk 's avonds dan nog bekleden en afwerken.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

:think: en van het weekend maken en dan invriezen ?

6

Je kunt rustig de taart op maandag maken hoor. Als je een slagroomvulling kiest is de taart goed tot en met donderdag (ik hanteer altijd drie dagen). Als je ganache maakt van de bonbonbloc kun je die nog wel wat langer goedhouden.

Groetjes, Elly

Ik zou de taart ook gewoon maandag maken. Moeten ze hem niet pas vrijdag eten, maar anders is dat gewoon prima zoals Elly ook al zegt.

8

Bedank allemaal.

Ik ga zo dadelijk met de taart beginnen bisc is al af nu de vullingen nog maken. Vanavond vullen en morgenavond bekleden en deco erop.

9

Dus als ik vanavond (woensdag) een taart maak die vrijdagmiddag gegeten gaat worden, dan is ie nog lekker? (Ik doe er jam en luchtige citroenkwarktaart pudding van mona in.)

Ik vind het altijd zo lastig. Een van jullie zegt 3 dagen, maar tel je dan 3x 24 uren? Of komt het niet zo precies.

www.taarterijvanmarij.tk
NU: Ik zoek TAARTEN om te oefenen!

Jahoor, dat kan. Ik neem wel echt 3x 24 uur.

11

:shh:  :shh:  Ik vind een taart de volgende dag het lekkerste.
De dag ervoor biscuit uit de vriezer, daarna vullen en bekleden en dus de dag erop aansnijden.
Doe het eigenlijk altijd zo, nog geen commentaar gehad dat de taart niet vers zou zijn.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

12

Als ik ook niet anders kan maak ik een taart wel eens 2 dagen van te voren, dat kan prima. Gewoon in de koelkast bewaren, niks aan de hand.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

asmetdrhobby schreef:

:shh:  :shh:  Ik vind een taart de volgende dag het lekkerste.

Dat vinden wij ook!!  :lol:

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.