Onderwerp: sorry, ik heb ff geen pakkende titel
mijn creativiteit is ff niet wat het geweest is.
dus je moet het maar zonder titel doen
maar goed. de taart die ik vandaag gemaakt heb was even om mijn nieuwe molds weer uit te proberen (zal morgen een mooie daglichtfoto maken
)
een nieuwe uitdaging voor mij was om deze iets overhangende wavy in 1 x te bekleden. dit gaat met de ronde uitvoering erg makkelijk, maar ik wilde dit ook wel eens proberen. dit is toch een iets scherpere hoek, het ging best wel maar dat crimpertje is niet voor niets gebruikt moet je maar denken
overigeens vind ik het best een geinig efffect hebben. het lijkt zo op een met kleine pareltjes gespoten randje en ik kan totaal niet spuiten met icing en zeker niet gelijkmatig. ook verbaast het mij dat dat ene crimpertje wat ik heb het altijd presteert om precies goed uit te komen
deze taart zal ik overigens weer via de brennies cakhoushyves gaan verloten, dus mocht je interesse hebben, dan moet je daar wel lid van zijn
en nee Gerlinde, jij mag niet meer
heb geprobeerd een moooie sfeerfoto temaken met de kerstboom, maar hij werd niet wat ik in gedachten had... morgen bij daglicht nog maar ff stoeien dan want ook de weerspiegeling van de foto doet lijken of de taart niet helemaal strak is, en ik was er juist zo trots op dat dat wel het geval was
het is overigens een biscuit 20cm gevuld met aardbeienjam en vanillecreme
jaaaaaaaaa en de daglichtfoto's

EN je hoeft niet te spuiten