1 Laatst bewerkt door pcreations (08-12-2010 16:23)

Onderwerp: [UPDATE] dora geboetseerd nu wil ik jullie mening leuk of.....

alle tips zijn welkom zelf vindt ik haar borstkas iets te dik maar verder ja ik hoor het graag...... :o

http://i54.tinypic.com/11hghs1.png

o ja eerste x geboetseerd!!!!!!

2 Laatst bewerkt door beertje36 (08-12-2010 16:46)

Re: [UPDATE] dora geboetseerd nu wil ik jullie mening leuk of.....

De borstkas is misschien inderdaad een beetje dik, maar toch vind ik hem geweldig. Zelf kan ik helemaal niet boetseren dus ik zou er van dromen om deze dora gemaakt te hebben. Je mag er gerust trots op zijn  :Y  :Y  :Y  :Y

3

Hi!

Ik vind het een lief popje, maar als ik heel eerlijk ben..lijkt ze qua gezicht of kapsel niet heel erg. Ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, want ik bedoel het helemaal niet naar..maar hoop bij mijn topics ook altijd op punten die ik de volgende keer beter kan doen.

Volgens mij moet haar hoofd breder en haar haar wat hoger en hoekiger (bijna een soort bolle driehoek..lekker vaag, I know) Ik vind je handjes heel erg mooi gelukt..

Voor de eerste keer boetseren niet slecht hoor!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Je hebt wel onmiddellijk een moeilijk project gekozen om te boetseren zeg. Dora is hier op het forum niet bepaald geliefd om te maken, dus dat zegt al iets over de moeilijkheidsgraad!
Zoals Judy zegt: haar gezicht zou een iets andere vorm moeten hebben (breder). Misschien kun je enkel het kopje opnieuw maken. En ik mis ook de twinkeling in haar ogen. Daarvoor kun je nog een klein wit bolletje in het zwart plakken.

De handjes zijn inderdaad super  :Y

Groetjes van Natascha!

5

Ik heb me ook nog niet aan Dora gewaagd. Ik heb wel begrepen dat ze erg moeilijk is om te maken.
Misschien moet je ook proberen iets meer nek te maken. Het lijkt nu ook of ze haar schouders optrekt.

En ik vind de handjes ook erg mooi!

Groetjes Gerien

6

ik HAAT Dora, en helemaal om te boetseren, ze is echt heel moeilijk. Ik ben het met de anderen eens, ik denk dat haar haar en haar gezicht een beetje teveel één geheel is en ze heeft geen nek. Verder zou haar buik iets minder fors kunnen :D 
Toch vind ik het knap dat je eraan bent gaan staan want ze is niet makkelijk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

7

Ik herken dora, zou het zelf niet beter gedaan hebben.  Dora zal op een taart komen te staan? Kinderen zien al snel dat het Dora is en zullen enthousiast reageren.
Knap dat je er aan begonnen bent, ik ben haar nog niet tegengekomen hier.

8 Laatst bewerkt door pcreations (08-12-2010 21:47)

ff wat bijgewerkt op bepaalde punten,daarna foto gemaakt resultaat.
bij het oploaden vd foto zag ik nog wat schoonheidsfoutjes (plak en fondant op andere kleur maar dat heb ik nog verwijderd dus ff weg denken ;) )maar al zeg ik het zelf voor de eerste keer
niet slecht.ok het kon beter maar voor mijn gevoel is het zo goed.
ben erg benieuwd wat andere ervan vinden.

http://i52.tinypic.com/t87ugy.png