Onderwerp: wavy delftsblauw
Na een workshop te hebben gevolgd nu voor het eerst zelf een geprobeerd! Erg leuk om te maken.
Gevuld met Stoofpeertjes mousse (mona) en BBR.

Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wavy delftsblauw
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een workshop te hebben gevolgd nu voor het eerst zelf een geprobeerd! Erg leuk om te maken.
Gevuld met Stoofpeertjes mousse (mona) en BBR.

Bedankt voor het kijken.
Enig!
Gaaf

Heeeeel mooi!
Ik had al bedacht dat ik iemand een bedankt taartje wilde geven met kerst. Had al bedacht dat het een wavy moest worden met kersboom[jes op de hoge zijkanten. Nu ik jhou taart zie wil ik een piek in het midden!!!
Bedankt voor de inspiratie ik vind die van jou erg mooi. Was het lastig om de bovenkant zo mooi strak bekleed te krijgen?
heel leuk! 
heel mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik had al bedacht dat ik iemand een bedankt taartje wilde geven met kerst. Had al bedacht dat het een wavy moest worden met kersboom[jes op de hoge zijkanten. Nu ik jhou taart zie wil ik een piek in het midden!!!
Bedankt voor de inspiratie ik vind die van jou erg mooi. Was het lastig om de bovenkant zo mooi strak bekleed te krijgen?
Nee, dat valt op zich wel mee. Veel geduld en zachtjes glad strijken. Niet in 1x willen. Zorg dat er genoeg botercrème op de hoeken bovenop zit, zodat hij daar niet te snel scheurt. In de "Piek" zit een stokje om hem goed recht te houden. Spaghetti kan natuurlijk ook. Succes!
Leuk zijn ze toch, die wavy's!
Heel erg leuk gedaan!!
Mooi! 
heel mooi 
leuke kleuren combi en ik heb net ookeen wavy geprobeerd zelf ze zijn zo leuk!
mooi!
Supercute!!
heel mooi gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wavy delftsblauw