Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kersthangers en decoratie
Dat heb je PRACHTIG gedaan!
o wauw, ze zijn echt super mooi!!
Ik krijg gelijk kriebels om ook eens koekjes te gaan decoreren!! Alleen jammer dat er hier in de buurt geen taartwinkel zit, en om nu alleen voor wat eiwitpoeder een eind te gaan rijden....
in de supermarkt hebben ze dat niet toch? zouden ze het nog in een andere winkel kunnen hebben?
dan maak je de Royal Icing toch gewoon met vers eiwit !!??
dat durf ik niet zo goed
Ben altijd een beetje angstig om met rauwe eieren te werken.. helemaal voor de kinderen...
Heel erg mooi. Ziet er gezellig uit!
dat durf ik niet zo goed
Ben altijd een beetje angstig om met rauwe eieren te werken.. helemaal voor de kinderen...
De salmonella zit vooral in de dooier en meestal niet in het eiwit. De kans op salmonella is sowieso heel erg klein. Wil je 1000% safe spelen, dan moet je natuurlijk eiwitpoeder gebruiken hé. Je mag je kinderen dan ook geen bavarois, tiramisu, mousses enz. laten eten.
Ik heb net al even een mailtje gestuurd naar een webshop of dit evt gewoon per brievenbus post kan.. het spul zelf is zo duur niet, dus als het per brievenbus post verzonden kan worden is het nog wel te doen!
ooow wat is dit toch allemaal verslavend leuk! 
Mag ik vragen hoe je die gaatjes er zo netjes in krijgt?
Mag ik vragen hoe je die gaatjes er zo netjes in krijgt?
uitsteken met een rietje !
san 1981 schreef:Mag ik vragen hoe je die gaatjes er zo netjes in krijgt?
uitsteken met een rietje !
oooww, bedankt voor de tip! Ik hoop nog iets voor in de boom te kunnen maken voor de kerst ( werk als bloemiste, dus nogal een drukke tijd ) eens kijken of ik in de avond uurtjes of tussen de kids door nog even tijd kan vinden 
Dit zijn echt geweldig leuke koekjes, helemaal TOP!
Nog een reactie, namelijk om te vragen: hoe krijg je je icing zo mooi rood?
Mooie koekjes! Krijg ook meteen de kriebels om zelf aan de slag te gaan 
Echt super mooi!
Erg mooi gedaan, het is wel een hele klus geweest.
Heel erg mooi. 
die zijn echt heel leuk! 
Super mooi! Krijg nu ook zin om koekjes te gaan bakken 
Nog een reactie, namelijk om te vragen: hoe krijg je je icing zo mooi rood?
het is gekleurd met red extra van Sugarflair
StephL schreef:Nog een reactie, namelijk om te vragen: hoe krijg je je icing zo mooi rood?
het is gekleurd met red extra van Sugarflair
Bedankt voor de tip, die ga ik dan zeker eens proberen! Ik gebruik altijd de Wiltonkleurtjes, die doen het prima op rood na, daar gaat zo een heel potje in voordat het goed is...
Erg mooi! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kersthangers en decoratie