1

Onderwerp: taart met openslaande punten

Ik wil een taart maken met openslaande punten. Ik  heb op deze site gelezen hoe dat moet.
Maar als ik hem heb gemaakt, kan ik hem dan gewoon invriezen of gaan dan de marsepeinen punten breken? Ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Alvast bedankt!
groetjes brenda

heerlijke taartgroetjes van Brenda

Re: taart met openslaande punten

Bij mij staat er nu ook zo'n taart in de vriezer, kan prima hoor!

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

heb er net één in de vriezer gestoken  :)  punten wel al gesneden, maar ik was ook bang dat ze zouden breken/beschadigen dus heb ze gewoon laten "liggen" met bakpapiertje er nog tussen, als ie dan ontdooit is ga ik ze openklappen. Hoopt dat het werkt  ;)

if you can dream it, you can live it (WD)

4

Niet zo'n goed idee van me dus  :s  op het moment dat ik de punten openklap breekt de marsepein...
dacht: laat het je nog even weten, misschien heb je er nog iets aan  ;)

5

goh, dank je wel! Ik heb de taart nog niet gemaakt, ik dacht laat ik hem toch maar 1 dag van te voren maken. Ik heb er maar tijd voor vrij gemaakt. Maarre hoe heb jij het nu opgelost, nu er een punt gebroken is?

6

het was niet een punt die gebroken was... het waren drie punten die gescheurd waren op de stukken in de omslag van de punt (hoop dat je snapt wat ik bedoel   :lol:  )
Ik heb ze terug dicht gevouwen, heb er een ouwel overheen geplakt en verder gedecoreerd, niemand die het gezien heeft  ;)

7

manon73 schreef:

het was niet een punt die gebroken was... het waren drie punten die gescheurd waren op de stukken in de omslag van de punt (hoop dat je snapt wat ik bedoel   :lol:  )
Ik heb ze terug dicht gevouwen, heb er een ouwel overheen geplakt en verder gedecoreerd, niemand die het gezien heeft  ;)

kijk, dat is slim van je!! Gewoon er een andere taart van maken!!