1

Onderwerp: Bruidscupcakes

Deze cupcakes hoorde bij deze taart: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=125985

Cc's hadden verschillende smaken: framboos, chocolade en citroen.
Ook hier slechte foto's doordat ik zo laat pas klaar was.
http://www.xs4all.nl/~ziran/Taarten/Foto's/26nov2010-6.jpg

Tips zijn welkom!

2

Re: Bruidscupcakes

Mooi!! En wat een heerlijke cc-papiertjes zijn dit hè !

Carpe Diem !

3

ziet er fantastisch uit!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

Prachtig! En deze dan bij die chique mooie taart. Dat zal een fantastisch plaatje zijn op de bruiloft van de ontvangers. Top. Top. Top.

Met zoete groet! Akire

5

Wat leuk trouwens Iris dat jij uit Gorredijk komt. Een dorpje waar ik heel wat vakanties heb doorgebracht toen ik jong was. Hele leuke herinneringen aan...

Met zoete groet! Akire

6

Erg stijlvolle cupcakes!

7

moooooooooooi...

Dat moeten de papiertjes zijn van House of Marie... hier ook een tevreden gebruikster..
Ik heb alle wilton uit het assortiment gegooid...

8 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (07-12-2010 22:02)

Deze baking cups zijn niet van House of Marie. Ik heb het even nagezocht, maar ze zijn van Culpitt...

Ze waren een stuk hoger dan de normale cupcakes, dus dat was even schrikken toen ik ze kreeg.

9

Heel mooi en passen perfect bij de taart die ik ook net heb bekeken, heel stijlvol!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

10

Leuk die cupcakes, mag ik vragen welke uitsteker je hier voor gebruikt hebt? Ik heb hem al vaker voorbij zien komen, maar heb hem in de webshops nog niet kunnen vinden.
Groetjes Mara

Maak van/op elke dag iets moois, groetjes Mara

11

Super chique, passen erg goed bij je taartje!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

De Marie schreef:

Leuk die cupcakes, mag ik vragen welke uitsteker je hier voor gebruikt hebt? Ik heb hem al vaker voorbij zien komen, maar heb hem in de webshops nog niet kunnen vinden.
Groetjes Mara

Ik neem maar even aan dat je de puntige bloem bedoelt, die flink omhoog staat? Dat is de lace flower: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … d6dcdb3005

13

:thumb:  :thumb: chique :Y

gr
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

14

heel mooi :Y

Groetjes Marjon

15

Super mooi!! Ik vind je taart trouwens ook erg chique!
Ik heb de cupcakes ook van House of Marie en ik ben dr ook super enthousiast over. Ik heb deze van Culpitt ook gehad,maar bij mij lieten alle papiertjes los (daar heb ik bij geen enkel ander merk ooit last van gehad)

Maar ehhh. super gedaan hoor!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

16

Iris Zijlstra schreef:
De Marie schreef:

Groetjes Mara

Ik neem maar even aan dat je de puntige bloem bedoelt, die flink omhoog staat? Dat is de lace flower: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … d6dcdb3005

Bedankt, ik had deze inderdaad al wel eens gezien maar wist niet zeker of het hem was. Ik ga hem meteen op mijn verlanglijstje zetten!

Maak van/op elke dag iets moois, groetjes Mara

Erg chique  :)

Groetjes van Nicole!!

18

Leuk dat je hierbij wel je eigen fantasie mocht gebruiken, ze zijn erg mooi geworden, en de taart trouwens ook!
Hoeveel heb je er moeten maken?

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

In totaal heb ik 36 cupcakes mogen maken. Het is een hoop werk, maar het resultaat is oh zo leuk!

20

Chique !!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake