Onderwerp: Paradetje van toy story, nijntje, zak, piraat en geboortekaartje
Hele stapel taarten. De piraten taart is een soort van stapel door het eilandje maar ach...

Mocht je iets herkennen, dank je!
Mocht je tips hebben, dan welkom!
Groet Femke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paradetje van toy story, nijntje, zak, piraat en geboortekaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hele stapel taarten. De piraten taart is een soort van stapel door het eilandje maar ach...

Mocht je iets herkennen, dank je!
Mocht je tips hebben, dan welkom!
Groet Femke
Leuke parade, stuk voor stuk hele mooie taarten!
Zit vol bewondering naar je toystory boetseersels te kijken, ze zijn goed gelukt. Ik heb onlangs Buzz gepuzzeld, maar kreeg zijn gezicht gewoonweg niet voor elkaar en vindt het nu nog knapper dan voorheen om te zien hoe iemand deze figuren boetseert, mooi gedaan!
Het Nijntje taartje vind ik trouwens superschattig, heel leuk!
Nou dat hoofd van Buzz viel ook niet mee hoor! Heb het eerste hoofd eraf geknapt en heb deze tweede (betere) versie gemaakt.
Hoi Femke
mooie parade, je toystory taart is super, je kan goed boetseren. Er werd mij laatst een toystory taart gevraagd en die heb ik toch maar geweigerd omdat ik ze te moeilijk vind.
Leuke parade!! Gaaf geboetseerd!!
Wow Femke, mooi compliment! Ik moet zeggen dat ik boetseren ook wel leuk vind, in ieder geval leuker dan puzzelen. Dat vind ik dus weer erg moeilijk 
Mooie parade! Mijn zoontje zat naast mij en riep gelijk wauw! Ik wil ook een toystory taart!
mooie taarten hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paradetje van toy story, nijntje, zak, piraat en geboortekaartje